Selammm😈 hazzın ve şehvetin tam ortasında telefonunuza gelen bir mesaj, arama ile aldığınız önemli bir haber karşısında tepkiniz ne olurdu? Yarım bırakıp kalkmak mı devam etmek mi?

Selammm😈 hazzın ve şehvetin tam ortasında telefonunuza gelen bir mesaj, arama ile aldığınız önemli bir haber karşısında tepkiniz ne olurdu? Yarım bırakıp kalkmak mı devam etmek mi?

Çok fazla telefon ve mesaj gelen biri olarak mecbur telefonu kapatıyorum bir ilişki reaksiyonu geliştiği zaman. Mecbur bitince görmüş olurum. Zor Ama tabiiki bir şekilde öğrenmişsem kalkmak lazım zaten dikkat dağılmış demektir :)
Yarım bırakılmış bir birliktelik asla bana göre değil, kesinlikle devam ederim. Partnerimi o an bırakmam mümkün değil, telefonu bir kenara fırlatıp onun zevkine odaklanmaya çalışırım elbette. Zaten, telefonumu hep sessize alırım, biraz işkolik olduğum için ufak şeyler için bile arayıp danışırlar. O yüzden kapalı olur, ben partnerimle zevkin doruklarını yaşamaya devam... 😍
Teşekkür ederimmm :)
eğer birilerinin bana cidden ihtiyacı yoksa veya birine bişey olmamışsa açmam da zaten o telefonu da atıyorum arkadaşın mevzusu falan vardır o sinirle gidip hacamat ederim o herifleri
Seks esnasında telefonun sesini kapatırım ve partnerime de kapattırırım. Haber her neyse seks bittikten sonra bakarım, kalkıp gitmem gerekiyorsa da zevkim yarıda kalmaz.
Cevap
42Cevap
Hayır bırakmam. dünyanın sonu gelmesi lazım ama o zamanda zaten öleceğim için devam ederim
Hayır asla bırakmam zevk önemli benim için bırakan partnerinide bir daha ne yüzüne bakarım nede umursarim net
Açmam bile Sessizde olur genelde telefon. Çaldıgı zamanda konsantrem bozuldugu için.
Bende birakaknm
Bir gün erkekle kız sevişmeye karar verirler tam başlayacakken herife mesaj gelir annen vefat etmiş diye. Herif önce üzülür sonra başlar kızı var gücüyle s. kmeye. Kız şaşırır annen öldü sen ben s. kiyorsun. Üstelik canımı acıtıyorsun. Herif cevaplamış "Annemin intikamını almadan onu gömmeyeceğim"
😆😆😆
Telefonum genelde sessizdedir. Cinsellik esnasında titrese de umrumda olmaz. Dönüp bakmam..
Yani Allah korusun çok önemli bir şey olmadığı sürece yani kaza, ölüm vb kötü bir durum olmadığı sürece önemsemem bunu.
Telefonu sessize alırım çalsada bakmam karşı tarafın çalıyorsa o telefonu onun..
Bencede sessizlikk
Yani önemli olduğuna göre? İlişki kaçmaz her zaman yapılabilir.
bırakırım tabi hemen hemde ucuna bile gelse keserim.
İşimi bitirir öyle giderim. Yarım bırakamam çok çok önemli değilse.
Biri ölmediği ya da hastanelik olmadığı sürece bırakmam sanırım 😄
Haberin ne olduğuna bağlı. Mutlu ederse daha keyifle devam etmezse bırakırım.
Ben normalde de erken boşalmayayim diye biraz nefes alıyorum
Hayır yarım bırakmam.. en azından onu mutlu eder öyle mesaja bakarım 🥰🙃☺️
seksin ortasında hayatta telefonla ilgilenmem anın zevkini yaşamaya devam ederim
Eğer o haber iyiyse ilişkiyi daha da iyi hâle getirebilir o anki mutlulukla fakat kötüyse daha kötü olmaması için belki bırakılabilir
İlişkiye girmedim hiç 🤷🏻♀️
Birinin ölmesi lazım sjsjsj
Aman Allah korusun anam babam ölse devam ederim diyenlere anlam veremiyorum 😂
Onlar işin trolune gidiyor. 😏 Yoksa telefon çalsa bile konsantrem bozulur sjsjsj
🤷🤷🤷
Devam ederdim telefon zaten sessizde oluyor bakmıyorum
O esnada ben telefonu sessize alıyorum ya da uçak moduna o yüzden o süre zarfı içinde herşeyden bir haber oluyorum :)
Çok ciddi bir şey olmadıkça devam yoksa öyle güzel bir şey bırakılır mı
Telefonu camdan asâğı atarım. heleki tam en sevdigim pozisyondayken iyice tutkuluyken hic affetmem.
anam babam ölse devam ederim
Seks esnasında telefona bakacağımi hiç sanmıyorum hiç bir şey bölemez o zevki 😅😅😅
Başlardaysa evet ama sonlara doğruysa hayır
Validenin ölüm haberi de gelse devam
Ee yuhh amaaaa
Abazalık bunu gerektiriyormuş demek ki @sevimliihatun
Yaa banane bana mı ölmüş sanki
@DuruHanımcık kız haklısın valla
Bi de bana mı öldü diyor. Bunları hadım etmek lazım @sevimliihatun
Sen üreme diye hadım olmayı göze alırım
İşi bitirmeden kılımı kıpırdatmam
@Osi1696 hshshshshs
Basılmadığım sürece sorun yok😂
Hayır, bırakmam.
Telefonlar sessizde olmalı bence o anda.
Deprem bile olsa, tatlı'ımı yemeye devam
Haberin beyne etkisine bağlı 🙄🙄🙄🙄
Tam boşalacakken tutupta telefonu açacak halim yok
Telefona bakmak aklıma bile gelmez ki o an
En azından boşalıp öyle gitmek isterim🤭
Half life 3 duyurulmuşsa bırakırım mk
Genelde o an telefon ile ilgilenmem
Önemli haberse bırakırım tabii
5 dk beklesin:)
Haberin ne olduğuna bağlı
Önce boşalırım sonra bırakırım
Asla bölmem. Her neyse beklesin
ahahaah senin burcun ne ya :)
@Hayatnediyorsun aslan 😏
anılarım tazelendi. demek aslansın. aslanlar gizemli tutkudur ya. üniversitede öğrenci falan mısın?
@Hayatnediyorsun hayır değilim
tutku şehvet için nelere dikkat edersin bir erkekte peki. nasıl erkekler seni etkiler davranış olarak mı fizik olarak mı?
sende üstte kaldığn pozisyonları mı seviyorsun yoksa bu arada?
@Hayatnediyorsun burası cinsel soru cevap yeriniz değil konuşmak istiyorsanız özele gidin bildirim geliyor. Yoksa yorumu silmek zorunda kalıcam😊
@Hayatnediyorsun
:) ilginç
😊😊
ilişki bitmeden biyere gitmem
Elimle üstüne boşalıp cıkmıstım
boşalmadan ilişkiyi sonlandırmam
Bırakırım
Telefonun sesi neden açık ki
mecbursam evet
Kalkmak
Büyük konuşmamak lazım
Telefona bakmam
Hayır asla bırakma
Profilimi. gezerken yorulmadin mi 😂😂😂😂
Evet
😂😂😂
Burdan niye konuşuyoruz mesaj gel herkes görüyor
Profilin dikkatimi çekti
Sustun😛
Konusacagimi nerden çıkardın 😊
Tamam byy
İmkansız...
Devam ederim durmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?