Kaza sonucu kızlık bozulduğu halde etrafınızdaki insanlar size inanmazsa ne yapardınız?

lisedeyken basketbol oynarken sırt üstü çok kötü şekilde düştüm ve iki gün süren hafif kanamam oldu daha sonra kızlık zarıyla ilgili birşeyler okudum kendimde de gözlemledim ve kızlığımın bozulduğunu farkettim kimseye söyleyemedim inanmazlar diye düşündüm. bir gün karın altında ağrım oldu abim hastaneye götürdü bir kadın doktor muayene etti beni eşin nerde diye sordu bekarım dedim öylece yüzüme baktı anladığını anladım. bunu kimseye söylemedim korktum bir kişi hariç. 4 yıllık bir ilişkim vardı ona söyledim bir hafta sonra bana inanmadığını ondan önce birşeyler yapıp yapmadığımı sordu bir ömür içimde şüphe kalır deyip beni bıraktı. daha sonra kimseye söylemesin diye onu denediğimi söyledim geri döndü kabul etmedim. 6 yıl geçti kimseyle olamam dedim ama hayatımda biri var ve sırf kendimi test etmek için onunla birlikte oldum kanamam olmadı tam adet gününe denk geldi daha doğrusu ben denk getirdim o, o an bozulduğunu düşündü çok üzüldü beni çok seviyor ailesiyle de tanıştırdı evlilik teklifi de etti kabul ettim. ama kötü bir şey yapmadığım halade suçluluk hissediyorum ona anlatırsam şüphe duyar diye korkuyorum anlatsam mı bilmiyorum kötü hissediyorum

Kaza sonucu kızlık bozulduğu halde etrafınızdaki insanlar size inanmazsa ne yapardınız?
Cevapla