
Arzuladıgınız bir bayan ve tam sevişeceksiniz görüntü bu naparsınız?

Arzuladıgınız bir bayan ve tam sevişeceksiniz görüntü bu naparsınız?
Ondan kurtulmanın yolunu biliyosun dmi ama tam anlamıyla kurtulmak imkansız
Evet tam anlamıyla kurtulmak çok zor.
Yine de yardımcı olacak bi çok şey var
Diyet ve egzersiz yapıyorum. Kilo verdikçe daha da belirginleşiyor. Birde deri sarkıyor. Kaslar sıkılaşıyor ama boş deri büzülüyor. Çok sinir bozucu. Lazer tedavisi varmış. Ama deri ameliyatı yapanları gördüm ameliyat izleri daha kötü duruyor.
Aynen ameliyat izi kalır bol su iç
Bol su çatlaga ne gibi bir yarar sağlar. İçiyorum bu arada.
Daha fazla olmaması İçin mesela kilo verirken de bol su içmek lazım kolajen takviyesi falan
Yeterince var zaten artmıyor ama daha belirgin duruyor.
Gizli sormuşsun knk bi kaç şey daha sorucaktım da böyle zor oluyo
Seks konusunda fiziği önemsemeyi bırakalı çok oldu
Ciddi misin. Seks esnasında girilen pozisyonlarda göbek bagımsız hareket ediyor. Yani rahatsız edici bir söz duymadım ama aklıma takılıyor görüntü rahatsızlık veriyormu acaba.
Seks esnasında değil ama o an dünya umrumda değil. Sonra düşününce aklıma geliyor.😀
Bu durumlarda en çok kafaya takan kişi zaten fiziğinden şüphe duyan oluyor
Ancak inan bu önemli bir detay değil
Teşekkürler 😇
Cevap
10Cevap
Sevgilim doğum yaptıysa tekmeyi basarım evli kadının benimle ne işi var kardeşim.
Evli kadın senin karın.
Eşiniz dedim soruyu bari dogru okusaydın..
Eşiniz dedim. Evli kadının benle ne işi var diyorsun. Sevgiliniz dediğim illa evli mi olur. Boşanmış cocuklu bir bayan olarak düşünmek zor olmasa gerek.
Çatlak zamanla geçen bir şey değil. Yeni doğum yapmış olması gerekmiyor.
Seven herseyiyle sever
Iyy oha foto iğrenç böyle oluyorsa doğurmam ben
Herkeste olmuyor. İç karın dar olanlarda oluyor. Ve ne kadar kremlesemde oldu. Geri dönüşüde yok. Ama bu iğrenç tabiri biraz agır değil mi. Sonuçta bizde olsun istemedik.
Özür dilerim 🙄 iğrenç kırıcı fakat sana demedim yani böyle bir olay olmasına iğrenç dedim keşke hiç olmasa
Keşke. Fiziğime çokta dikkat eden biri oldugum halde bana oldu. Yani kötü şans diyebilirim.
Üzücü aşkım geçmiş olsun :(
Teşekkür ederim. Ama geçmiyor işte. Keşke geçse 😀
Keşke bence araştırılmalı belki yöntem vardır
hayır cunku karım o benım neden soguyayım
ışığı kapatın sorun kalmaz😂😂
İşte bu düşünce kötü hissettiriyor. Sonuçta bu elden gelen bişey değil. Vücut kusuru.
Hayır etmez
Hayır niye sordun ki
Merak ettim. Erkekler biraz şekilci ne düşünüyorlar görünce diye.
Selam giderme yolları var hem. Hemde igrenen zaten sevmiyodr
Sence
Hı
Şekle takılan çok şeyi kaçırıyordur. Ama tabi zevk meselesi.
Galiba. Tavsiye versen banw
Neden etsin sonuçta benim çocuğum için olmuş
Eşimden asla soğumam
Çakarım
hiç sorun değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar