Bir sevgilim vardı. ilkim o değil diye sürekli o kişiyi sorardı. hep kötü hissederdim?

Gençlik hatasıydı. Bu gözlerimden de belli olur. Yanlış bi karar olduğunu biliyordu. İnandırmak gibi derdim de yok tabii istediğini düşünsün. Ama bu konuyla alakalı bana hiç güvenmedi. Flörtöz olduğumu, neden eskiden böyle bir şey yaptığımı vs. Bana kedimi çok kötü hissettirdi ilişkdeyken. Sks esnasında bile o kişiyle kendini karşılaştırdı. Ben de köpek gibi sadığımdır. Sevdiğim insandan başka gözüm kimseyi görmez. Ayrıyız ama hala aklımda. Bu durumda cok canımı sıkıyor içimi dökmek istedim.. ( bu arada yaşım 20 lerde, kariyer sahibiyim..)
Bir sevgilim vardı. ilkim o değil diye sürekli o kişiyi sorardı. hep kötü hissederdim?
Cevapla