Erkeklerden hoşlanmıyorum ama bir erkeğe aşık oldum ve o çocukla kaçmak istiyorum napabilirim?

Gay değilim ve gayleri de hiç sevmem. Doğulu (kürt) olduğum için ailem de aşiret olduğu için böyle bir durum olduğunu öğrenseler öldürürler beni. 18 yaşındayım ve bizim arkadaş kuzen ortamında falan beni yine mahvederler zaten bizim mahallede dövüyolar öyle insanları beni de döverler.

Kadınlar ilgimi çekiyor sadece ama eski kız arkadaşımın erkek kankasına aşık oldum. Çocuk da gaymiş bu yüzden onunla yanında olmak falan hiç istemiyodum. Ama çocukla tanıştığım anda ona bir şeyler hissetmeye başladım, içimde bir şeyler kıpır kıpır falan oldu. Sanki hayatımın tek anlamını bulmuşum gibi kız arkadaşıma olan tüm alakam gitti ve o çocuğa yöneldi. Çocuk nasıl desem hiç dış görünüşü kadın gibi değil, normal giyiniyor ve sesi feminen olsa da aşırı güzel. Yani duyduğunuz hiçbir gayin sesine falan benzemiyor. Tıpkı bir melek gibi her duyduğumda aşırı bir rahatlama ve güven geliyor. Ben de bayağı takıldım ona bayağı korumacı oldum. Kızın da diğer kankasına (kız) anlattım itiraf ettim o da olayı sakince anlattı ikisine. Kız arkadaşım olumlu baktı anlayışlı karşıladı ama oğlan yalan sandı korktu benden ve kaçıp gitti. Ona ulaşmak için her şeyi yaptım arkadaşları falan da anlattı zar zor inandı bana. Neyse biraz zamanı ilerletiyim biz bu çocukla sonra sevgili olduk gizli bir ilişkimiz oldu. Bana da yanımda güvende hissettiğini falan söylüyordu bayağı birbirimizi seviyorduk. Hep onunla ilgilendiğim için de arkadaşlarıma falan zaman ayırmıyordum. Arkadaşlarıma falan da anlattım ama sevgili olduğumuzu anlatmadım ama tanıştırmak da istemedim çünkü başına bela alır diye. Neyse işte ben bu çocukla bayağı ilişkimi sürdürüyorum utangaç olduğu için de ben uğraşıyorum ama asla canımı sıkmıyorum. Kız kardeşim kaza geçirdiğinde de ilk o benim yanımda oldu sarılarak bayağı ağladım yani çok seviyorum dokunmaya bile kıyamıyorum daha "yapmadık" bile zaten öyle müsait bir ortamımız yok ama kaçmak istiyorum farklı yerlere hep onunla kalmak istiyorum onun yanında olmak istiyorum

Erkeklerden hoşlanmıyorum ama bir erkeğe aşık oldum ve o çocukla kaçmak istiyorum napabilirim?
Cevapla