Eski sevgilimle son kez buluşup birlikte olduğum için ağlıyorum, abartıyor muyum sizce?

Hayatıma ondan önce birini alıp bekaretimi vermiştim evlenmeyi düşünüyorduk ama iddiası aldatmasi şiddeti bitmeyince ayrıldım sonra bahsettiğim sevgilimle tanıştım 8 ay sevgili olduk ama eski sevgilim durmadı ayrilmamiz için gelip onun midesini bulandırdi neler söyledi düşünemezsiniz bile o beni bırakmadı ama aynı şeyleri sevgilimin abisine kuzenlerine de söylemiş açık olmak gerekirse ilki benim her şeyi benimle yaşadı hâlâ seviyorum ayrılsın ondan yoksa bela olurum bilmem ne demiş neyse tabi sevgilimin abisi de ona beni bıraksın diye baskı yapıyordu arabayı motoru bile vermiyordu sevgilim yine de ayrılmadı ama ben dayanamadım ve ayrıldım ayrılalı beş ay oldu deli gibi seviyorum uykularım kaçıyor boğuluyo gibi oluyorum o yokken ve benle konuşmak istediğini söyledi buluşma kararı aldık ikimiz de aglamakliydik birlikte olduk son kez ve eve geldiğimden beri ağlıyorum tamam seviyorum söylediğine göre o da hâlâ unutamadı ama bir daha barisma ihtimalim yokken sanki günü birlik yaşamışım gibi hissettirdi ya sevgilisi varken bana geldiyse ya basit gördüyse diye düşünüp ağlıyorum abartıyor muyum sizce

Eski sevgilimle son kez buluşup birlikte olduğum için ağlıyorum, abartıyor muyum sizce?
Cevapla