22 yaşındayım ve arkadaşlarımın bir çoğu bekaretini kaybetmiş, bunu yadırgar duruma geldim. Normal mi?

Hiç beklemediğim, derslerinde başarılı olan, ailesinde işinde gücünde gibi görünen arkadaşımın bile bekaretini kaybettiğini öğrendim. Resmen bir kaç aylık sevgilisiyle ilişkiye girmiş! Hiç beklemediğim birisi yani hayatta yapmaz böyle birisi dediğim kişi. Çok yadırgamaya başladım, normal mi bunlar?
22 yaşındayım ve arkadaşlarımın bir çoğu bekaretini kaybetmiş, bunu yadırgar duruma geldim. Normal mi?
Cevapla