Arkadaşlarımı bazen arzuluyorum, sadece ben mi yaşıyorum bunu yoksa normal bir şey mi?

Bazen kötü hissediyorum oturup kalkıyoruz ama bazen ona karşı farklı duygular besliyorum

Arkadaşlarımı bazen arzuluyorum, sadece ben mi yaşıyorum bunu yoksa normal bir şey mi?
Cevapla