Hey ✌️
Kadınların yanında prezervatif taşıması gerekiyor mu?
arkadaşlarla muhabbet ederken bu konu geçti, sormak istedim.


𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Hey ✌️
Kadınların yanında prezervatif taşıması gerekiyor mu?
arkadaşlarla muhabbet ederken bu konu geçti, sormak istedim.


𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Evlilik öncesi cinsel ilişkide bulunmada sakınca görmeyen ve her an seks yapabilecek potansiyele sahip kadın prezervatif taşımalı.
Hic bir zaman buna gerek duymadım.
Kurda sormuşlar “Ensen neden kalın?” diye Kurt cevap vermiş “Kendi işimi kendim görürüm de, ondan” demiş.. Cümlesinde geçen kurt (kadındır). Garanticidir. Alkışlanasıdır. Her şeyi erkeğin üstüne itelemeyen kadındır. şu an ayaktayım ve o kadını alkışlıyorum.. ://
Oturabilirsin 😅
😅😅 Eyw
Günaydın,
Yani kadınların yanında prezervatif taşımasına çok gerek yok eğer o kadın benimle birlikteyse. Çünkü genelde önlem olarak her zaman ben kendim yanımda taşıyorum. Sağlık için herkesin de taşımasını tavsiye ediyorum.
Kadının potansiyeline bağlı bu.. Her an her şey olabilecek durumdaysa tasimasi sart..
Teşekkür ederim aşkk..
Rica ederim bebeğim 🖤
Cevap
44Cevap
Ben taşıyorum çantamda var üç tane her zaman yanımda oluyor yani mutlaka prezervatif tampon ve ped kullanıyorum anlamına gelmiyor ama tabii ki yine de yanımda bulunduruyorum ne olur ne olmaz
Baya şok oldum ya. Ben seni baya baya kutsal bakire olarak nitelendiriyordum:)
İsteyen taşıyabilir tabi ki
Beni aşan bir durum.😃
Lazım olan taşısın tabi.
İlerisi için düşün :D
Evlenirsem evde yaparım, dışarıda yapmam😂bu sebeple de bence gerek yok
😅 okeyto
Birden fazla partneri olan, tek gecelik iliskileri olan kadinin tasimasinda fayda var. Bulasici hastaliklardan korunmak ve bunu yaymamak icin. Tek bir iliskisi olan kisi icin korkulacak bir durum oldugunu sanmiyorum.
Ben taşımazdım 😂 aradığımı bulamayınca çantayı tamamen boşaltıyorum, bir anda gözler ona çevrilsin istemem.
yani bu yaşadığı ya da seçtiği hayatla alakalı diyelim ya da partneriyle her an patlamaya hazır dolanıyorlarsa ortalıkta gerekebilir:)
Kadın tek eşli değilse önüne gelenle de sevişiyorsa taşısın tabi önemli.
Her an herşeye hazır kadın korkutur. Hayır demeye neden bırakmayacak kadar nettir o kadın. Gerekmiyor.
Gerekmiyor. Her yerde BİM var zaten.
Onun yerine agiz gargarasi tasisinlar.
(Yorumlarim espri amaclidir)
hijyen anlamında evet mantıklı. ama ben bıle tasımıyorum
getir var ararsın yanıada ıcecek yıyecek soylersın , aç ayı oynamaz.
Yani o gece hiç tanımadığı bir adama hiç tanımadığı bir yerde verecekse taşıyabilir Ama genelde bu işin sorumlu erkek de olmalı
Eğer olur olmadık yerlerde , olup olmadik anlarda cinsellik yaşamak istiyorsalar evet bulundurması gerekir...😉
Ben taşıyorum hiç kullanmadım ama yine de taşıyorum
Taşıyabilir tanımadığı biriyle ilk buluşmada yatan kadın çok
Bana göre evli çiftlerin taşıması gerekir. Sevgililikte gerek yok
Cinsel aktivitesi olan kadınlar muhakkak t aşımalı.
Sekse tutkun birisi ise taşıyabilir ama en doğrusu doğum kontrol hapları ☺️
İkisi de taşıyabilir ama ben poşete karşıyım iş bitince çevreyi kirletiyor 😃😂😂😂
Ya tabikide gerekiyo devamlı başkalariyla yatıp hastalık bulastirmamalisiniz
Bence mantıklı.. Hamile kalırsa kadının başı daha çok yanıyor çünkü
Taşırlarsa iyi ederler. Kazaya kurban gitmemek için
Yahu ne alakası var? Sevgilisi vardır, bunu eskortlukla karşılaştırmak biraz kaba.
Sevgilisi taşısın o zaman
Açıkcası üslubunuzu hiç beğenmedim. Prezervatif erkeğe özel bir şey değildir. Hatta kadın için olanıda vardır.
Üslubumda bi şey yok , fikrimi söyledim.. o zaman kadınlar sadece kadınlar için kullanılan prezervatifi taşısın , ayrıca dediğiniz prezervatifler kullanışlı değil YAni her halükarda prezervatif erkeğin taşıması gereken bi şey …
Prezervatif taşıyan kadınlar basit gelir bana
Var, çünkü genelleme yapıyorsunuz. Neyse uzatmayacağım.
Hı hı tabi
Fazla bile uzadı bence (.)
@tiryakinimtiryakin kendi görüşüne git dostum
Uzatmayın dedim..
@tiryakinimtiryakin uzatmıyorum zaten ama sen istediğin için değil sadece muhattabım sen değilsin , uzatmıyorum
Bence gerek yok. O kadarını da erkek akıl etsin bir zahmet. Ben kendim korunuyorum zaten
Her kosulda tasısın arkadaş ortamında festivalde falan işe yarar
Arayışta olan kadınlar her zaman taşımalıdır
Hayır erkek almalı bence escort ise tedbir amaçlı taşıyabilir
Bence gerekiyor her ihtimale karşı
İstekliyse evet
Cinselligi surekli isteyen kimse o tasisin
Korunmak istiyorsa taşımalı.
Bunu escortlar bile yapmıyor..
Korunma icin hap tasirim 😈
Devamli önüne gelenle seks yapiyorsa evet
hayatımda hiç taşımadım kızları bilemem :D
yog gerekmiyor
Gerekir, taşısınlar.
Kadınlarda taşıyabilir
Onu da erkek taşısın bir zahmet 🫢
Evet. Daha seksi oluyor. Ayrica çok tahrik edici
erkek tasimali, eger yoksa hakkini kaybetmeli :)
Taşıyabilir, güvenli ilişki için sart
Korunması gereken erkektir. Kadın tasimamali.
Hayir tabiki ben tasirim
Sürekli malum işi yapıyorsa taşıyabilir
Taşıyan var mı la harbiden
Bu zamanda gerekiyor.
Koruma için evet.
Nasıl bir çevren varsa o konu oraya nasıl geliyorsa
Sana ne çevremden!
Tabi koruma amaçlı
Gereksiz
gereksiz
Taşıyabilirler
Varsa bir seks planı evet.
herkesle seks yapıyorsa taşımalı
gerekiyor
Bence evet
yok canım
Gerekiyor
Evet
Nasıl bir karara vardınız peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?