Cinsel Yaşam Bir anlık gelen cinsel istekle eski sevgilime yazdım ve barıştık, şimdi pişmanım. Ne yapmalıyım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yazdım barıştık gibi ama ben pişmanım oo an da gelen bir azgınlık ile oldu Bir anlık gelen cinsel istekle eski sevgilime yazdım ve barıştık, şimdi pişmanım. Ne yapmalıyım? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Dihidrotestosbiberon Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Söyle 31 çekecektim kişisel düşünme diye dötü kalkmasın bro 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Önce yapıyorsunuz, sonra pismaniz diyorsunuz. Ya az sahip çıkacaktım ya da yapmayacaktır. Pişmanım demeye hakkın yok 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Niye yazdın cinsellik konusmak için mi? 0 8 Yorumla gannicus06 +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @gannicus06 konuştunuz muu bari Yorumla gannicus06 +1 yıl Yokk yaptık dırek Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @gannicus06 anladım Yorumla gannicus06 +1 yıl 😘😘 Yorumla Soran +1 yıl Evet, konuşmak dik da öyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zevkin için neden üzdün ki? Yorumla Soran +1 yıl Normalde anlaşamıyorduk çok miy miy bir şey di ben azgınlık dan yazdım ona buluşalım dedim öptüm kokladım doğrusu bu oldu ama pişman oldum sevmiyorum onu Yorumla
corpse_bride Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Vur geç 2 3 Yorumla _musa_8484 +1 yıl @corpse_bride neye vuracak 😊 Yorumla corpse_bride +1 yıl Engeli Yorumla _musa_8484 +1 yıl @corpse_bride haa.. bende pompaa yap diye anladım 😅 Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı. Neden pişmansın ki. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Söyle 31 çekecektim kişisel düşünme diye dötü kalkmasın bro
Önce yapıyorsunuz, sonra pismaniz diyorsunuz. Ya az sahip çıkacaktım ya da yapmayacaktır. Pişmanım demeye hakkın yok
nasıl bi şerefiszsniz ya
haha iyi oluo siz erkeklere
Niye yazdın cinsellik konusmak için mi?
Evet
@gannicus06 konuştunuz muu bari
Yokk yaptık dırek
@gannicus06 anladım
😘😘
Evet, konuşmak dik da öyle
Zevkin için neden üzdün ki?
Normalde anlaşamıyorduk çok miy miy bir şey di ben azgınlık dan yazdım ona buluşalım dedim öptüm kokladım doğrusu bu oldu ama pişman oldum sevmiyorum onu
Vur geç
@corpse_bride neye vuracak 😊
Engeli
@corpse_bride haa.. bende pompaa yap diye anladım 😅
Neden pişmansın ki.
hahaha mal