Bir anlık gelen cinsel istekle eski sevgilime yazdım ve barıştık, şimdi pişmanım. Ne yapmalıyım?

Yazdım barıştık gibi ama ben pişmanım oo an da gelen bir azgınlık ile oldu

Bir anlık gelen cinsel istekle eski sevgilime yazdım ve barıştık, şimdi pişmanım. Ne yapmalıyım?
Bir anlık gelen cinsel istekle eski sevgilime yazdım ve barıştık, şimdi pişmanım. Ne yapmalıyım?
Cevapla