
Cinsel ilişkiyi karanlık loş bir ortamda mı seversiniz yoksa aydınlık bir ortamda mı?
🔥𝓜𝓸𝓻𝓹𝓱𝓮𝓾𝓼𝓼𝓒𝓲𝓷𝓼𝓮𝓵𝓨𝓪ş𝓪𝓶🔥

Cinsel ilişkiyi karanlık loş bir ortamda mı seversiniz yoksa aydınlık bir ortamda mı?
🔥𝓜𝓸𝓻𝓹𝓱𝓮𝓾𝓼𝓼𝓒𝓲𝓷𝓼𝓮𝓵𝓨𝓪ş𝓪𝓶🔥
Benim için iki gönül bir olunca samanlık seyran olur derler ya yer mekan farketmez, aydınlık huzur ferah bir ortamda rahatlık ve mutluluğa mutluluk katar
Cevap
16Cevap
Işık olursa daha güzel
Tam karanlık değil loş bir ortam derim. Yaşanacak o güzel anlarda partnerlerin birbirini görmesi bence daha güzel olur.
Aşırı güzel olur hemde :)
Tamamen karanlık olmasındansa, tamamen aydınlık olmasını tercih ederim.. Her detayı görmeliyim çünkü.. Asıl keyif, keşif yapmakta..
O iş olmaz ya o yüzden ortam falan düşünmeme gerek yok. :d
İllaki olur 😆
Zifiri karanlık değilde loş ortam. Karşımdakini görmek isterim
Kesinlikle..
Ya bu Türk hatunlarinin karanlikta yiyismek istemeleri beni öldürüyor aciyorum isigi "yaaa gapaattt sevmiyom ben böleee". Aydin olani daha sehvetli oluyor göre göre yapinca.
Kesinlikle aydınlık kadınımın her santimini ayrıntılı görmek isterim
Güzel bir tercih..
Tabiki daha çok havaya giriyorum görsellik ve ses beni etkiler
Benim için farketmiyor aydınlık ortam olması daha iyi
Karanlık istemem
aydınlık ya da loş ortamlar daha çekici.
İkisinin arası yani loş ortam en güzeli
Aydınlık yaladigim vajinayı vucutu gitmeliyim
Aydınlık
Aydınlık daha iyi 🤭
Loş ortam
Karanlık
Loş.
Loş bir ortam
Loss
Loş iyi
loş severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?