Sevgilim dogum gunumu kutlamamisti ama ben onunkini kutlayacagim. bu onun yuzunun kizarmasina sebep olur mu?

Dogum gunumde beraberdik. yemek falan yemistik ama pasta kesmemistik. ve hava da soguk diye gezdirmemisti. kendisi ozel gunlere onem veren birisi degil. bende aksine cok onem veririm. ve bunu da hep vurgularim. sevgilimin de dogum gunu yaklasti. bunu kutlayacagiz. sen dogmasan hayatima giremezdin. benim icin cok ozel bi gun diyorum. gerek yok kutlamaya falan diyor. arkadaslarim da o sana bir sey yapmadi sende yapma diyor. ama ben tam tersi onunkini cok guzel kutlama taraftariyim. guzel bi otele goturup guzel bi seks yapma taraftariyim. onu seviyorum ama bunu ona ders verme acisindan yapmayi dusunuyorum. ben kadin halimle senin icin para harcayip bunlari yapiyorum. sen erkek halinle benim icin bir sey yapmadin mesajini vermeyi dusunuyorum. kendini yetersiz hissedip ders alsin yani. sizce ise yarar mi bu?

Sevgilim dogum gunumu kutlamamisti ama ben onunkini kutlayacagim. bu onun yuzunun kizarmasina sebep olur mu?
Cevapla