Ayrılmak zorunda kaldım, sizce yeniden bir hayata başlayabilir miyim?

Merhaba ben 20 yaşındayım beş yıllık bir ilişkim vardı. Önümüzdeki seneye yazın düğün yapacaktık evlenecektik. aramızda cinsellik de vardı. Her şey çok güzel gidiyordu fakat son bir sene ne olduysa değişti. Psikolojik sorunları olduğunu düşünmeye başladım. Bana olan yaklaşımı şiddete karşı gidiyordu durum böyle olunca mecburrn ayrılmak zorunda kaldım. Şimdi yeni bir hayata yeni biriyle başlar mıyım kimse kabul etmez ben tek kalırım diye çok korkuyorum. Başıma gelen bu talihsizliği nolur yadırgamayın ben de sağlıklı düşünemiyorum artık. Artık yek bir kişi ile evlilik için konuşmak istiyorum.
Ayrılmak zorunda kaldım, sizce yeniden bir hayata başlayabilir miyim?
Cevapla