Kız arkadaşım daha önceden bir adamla beraber olmuş. Hastalık falan varsa diye ilişkiye girmek istemiyorum, ne yapmalıyız?

Daha önceden ilişkisi olmuş. Hastalık falan olursa diye ben istemiyorum. Test yaptırınca da bütün hastalıkların olup olmadığı belli olmuyormuş. Bazıları 2 yıl sonra falan çıkıyor. Prezervatif kullanmak istemiyoruz. Ne yapmalıyız?
Kız arkadaşım daha önceden bir adamla beraber olmuş. Hastalık falan varsa diye ilişkiye girmek istemiyorum, ne yapmalıyız?
Cevapla