Benim bir arkadaşım evliliklerini sonlandırdıktan yaklaşık 2 yıl sonra eski eşiyle FB ilişkisi yaşamaya başladı. Arkadaşımın eski eşi bu teklifi yapan taraf oldu. Olayı kısaca özetleyecek olursak "Biz seninle aynı evde yaşama konusunda sorun yaşamış olsak da seksüel olarak birbirimizi iyi biliyoruz. Başka maceralar aramaktanda FB olalım" şeklinde bir teklifti bu. Arkadaşım da mantıklı buldu ve kabul etti. Eski eşin veya sevgilin seninle FB ilişkisi yaşayalım derse bu teklife nasıl bakarsın?
Eski eşin veya sevgilin FB ilişkisi yaşamayı teklif ederse bu teklife nasıl bakarsın?
Bir yerlerde benzeri bir şeyler duymuştum. Boşanıp da cinsel olarak birlikteliğe devam eden eşler de varmış. Kadınla adamın çocukları var ama boşanmışlar. Kadın, yeni birisini güvenlik kaygısı ve duygusallık gibi çeşitli sebeplerle hayatına almak istemiyor. Adam da zaten buna karşı çünkü ayrılsalar bile halen bağlar var çocuk sebebiyle. Öyle ki kadın da eğer genç bir yaştaysa ayıldığında yani istekli oluyor çünkü evlilik hayatında cinselliğin tadına bakmış. Bir noktadan sonra artık kendi kendine uyarım da yetmiyor kadına. Bu durumda anlaşıyorlar eski kocayla. Ara ara kadının evine geliyor ve onun cinsel ihtiyacını karşılıyor. Kadın da mutlu çünkü böylesi daha risksiz ve hem de ihtiyacını görmüş oluyor. Erkek de düşünüyor ki en azından gözü dışarıya kaymıyor yani eski karım da olsa çocuğumun annesi sonuçta.
Cinsel hayatları iyi ama başka sebeplerden boşanan çiftler de var. Aileler yüzünden veya başka bir sebepten boşanmışlar ama kadının da ihtiyacı var, isteği fazla. Bu durumda böyle bir yola başvuruyorlar.
Ama erkekler alıyor bu tehlikeli değil mi? Başka kadınlarla birliktelik yaşayıp sonra gelip eski karısı ile de yaşarsa ve hastalık kaptırırsa bunun acısını yine o kadın ve çocuklar çekecek. Yine de iğrenç. Allah'ın böyle kurallar koymasının sebebi bu olsa gerek. Çünkü aksi mide bulandırıcı geliyor
Ciddi ilişki yaşadım evlilikten döndüm 3 buçuk yıl sürdü şahsen ben asla ama asla böyle birşeyi kabul etmem gider hiç tanımadığımla yatarım ama benim yıllarımı hayallerimi çalmış insana kendimi o derece küçültmem siler atarım ve sildimde köpek oldu ama nafile giden dönmez fakbadi hiç olmaz
Demek ki bana layık biri değilmiş ki boşanmak gibi önemli bir kararı vermişim. Eskimiş şeylerden hiç haz etmem. Beni hak etmeyen hiçbir adamı da bedenimle ödüllendirmem, her kadında beni arayıp bulamaması çok daha hoşuma gider.
İlişki bitmiş FB teklifi gelmiş. Yahu madem FB olucaktım ne diye boşanmışım ayrılmışım falan derim. Kabul etmezdim. Hele eski ise hiç işim olmaz. Bay bay derim.😎
Evet 4.5 yıllık sevgilimle ilişkiyi bitirdik 6 yıl sonra çagırdı gittim sanki 6yıl olmamış gibi takıldık takıldık sana bişey söylicem ben nişanlandım ama senle olmak istiyorum dostum olurmusun dedi dünyam başıma yıkıldı ben 6 yıl çok özlemiştim o nişanlısının yerine koydum kendimi ve çok kötü hissettim
Ben yenilikten yanayım eski defterleri açmaya gerek yok
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Biz herseyi kötü anlıyoruz onyargiyla yaklaşıyoruz. Ne olursa olsun onların arasında bir sevgi var bir arada yasayamiyorlar sadece. bir akrabamda öyle yaşıyorlar bosandilar bana göre ikiside harika insanlar haftada iki üç gün bulusuyorlar. Adam istese evlenirdi
Seviyorlar birbirlerini ama birlikte yaşayınca da çok tartışma çıkıyor evde. çocuklarıda yok ikiside çalışıyor ikisininde evi var gidip geliyorlar birbirlerine
Ben mantıklı bulmuyorum. Sebebi de şu : seksüel ilişki mutlaka duygusal bir yakınlaşmayı gerektirecek. Yaşanmış şeyler var geçmişte. Bir süre sonra iş tekrar kıskançlık, kavga boyutuna gelir. Ayrıldıysan tamamen kopup ayrılmak bana göre mantıklı olan.