İlişkimizde her şey güzel ama duygu eksik. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ben çocuğu çok seviyorum sevişmemiz dışarda vakit geçirmemiz felan çok güzel ama bana karşı bir şey hissedemiyormuş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
İlişkimizde her şey güzel ama duygu eksik. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla