Misal veriyorum internette organ görmek vs. hiç etkilemiyor veya video izlemek beni etkilemiyor desem yeridir. Normal miyim, nasıl anlarım?
2. Sorum beyinde mi problem yoksa fizyolojik mi?
2. Sorum beyinde mi problem yoksa fizyolojik mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben de aynı durumdayım. Biraz da yaşadığın şeylerle alakalı
Konuyu açabilir misin hocam?
Kendimden örnek vereyim. Eskiden kızlara aşırı ilgiliydim en çirkin kız bile dikkatimi çekerdi her anlamda. İlk kez bi sevgilim oldu bu yaşıma kadar. 1 sene çıktık ayrıldık. Ondan sonra hiç bir kız ilgimi çekmiyor
Soğudum yani
Peki neden böyle oldu sence? Sebebini biliyor musun?
Bilmiyorum. İçimde büyük bi nefret ve güvensizlik tüm kızlars karşı
Sende o kadar kendini kapatma canim. cinsel olarak durumun nasıl etkileniyor musun
Evet. eskiden çok mastürbasyon yapardım. Şimdi ayda bir anca
Ayda biri bulmadan kendiliğinden herhangi bir bsalma söz konusu oluyor mu? Ve şu an prno açsan illa mastürbasyon yapman gerekir mi, o derece etkilenir misin?
Kendiliğinden nadir oluyor. Ha prno açsam bile çekmeden dururum
Benim bırak çekmeden izlemeyi alt takım şu an p*rno açsam etkilenmez bile. Bu arada yaş kaçtı?
25 yaşım.
Ne zamandır böylesin peki
Önceleri yani ergenlik mi desem banyonda mastürbasyon yaptığımı ereksiyon olduğumu hatta boşalmaya çalıştığımı hatirliyorum. fakat 5 senedir belki daha fazla banyo da mastürbasyon yok. p*rno mevzusu 3 senedir garanti de öncesini hatırlamıyorum
Psikolojik sorunların var o zaman. Ya da fiziksel
Kanka iyide sende ayda bir yapiyorsun 😅 Ya ben omurilikten ameliyat oldum da etkisi var mı bilmiyorum. Üroloji profa gittim sabah ereksiyon olmuyorum dedim rapora, ameliata bakmadan hap yazdı. Bende almadım
Ayda bir normal ki senin durum çok vahim ama hiç hissetmiyosun gibi bişey
aseksüel veya demiseksüel olabilirsin hiç sevgilin oldu mu
Oldu evet.
ondan etkileniyo muydun yani istiyomuydun onla bişeyler yaşamak
Sevgili olsun veya olmasın Bir şey yaşamak isterim
o zaman sadece p*rno falan sevmiyorsun
Kanka amatör seviyorum diğerleri yapmacık geliyor. Ama açınca da aboo sap gibi oldu, yerinde duramıyorum indirmem lazım falan olmuyor 😅 Kı
e demek ki gerçekçilik seviyosun sorun değil herkes aynı tür sevmiyo
İlk kez Kızla yakınlaştım yine demir gibi olmadı. kafam da olsun düşüncesi var ama organım, vücudum etkilenmedi. Stresliydim oda etkiliyor biliyorum ama.
stres varsa olmaz hadi ordan sene o stresi aşmadıkça bişey bekleme kaldı ki aslında cinsellik bişey beklememen gereken bişeydir zaten anlık olur her şey
Haklısın. Ben istesem bile karşıda ki de istese bile ya o ilerde pişman olursa diye ben rahat olamam. Karşımda ki bakire olmasa bile olamam.
Knk bu kadar takılma bak doğru duyarlı olalım evet ama bazen tamamen kendine odaklanman gerekir yoksa ne yapıyorsan içine sıçarsın
Huyum kurusun kanka haklısın kesinlikle
Sapik değilsin ne güzel iste
Arkadaşın olsam bu durumdan memnun kalır mıydın yani?
Ne alakası var, sapık olmamak bir şey hissetmek değildir, herkeste olan duyguları hissedip yanlış adım atmamaktir
Kendin bulmalisin
Nasil
Demisexual
Alakası yok