Benden on yaş büyük tanımadığım biriyle konuşuyorum, bu doğru bir şey mi?

Benden on yaş büyük biriyle konuşuyorum tlfnda sexting konuşuyorum ve bu çok hoşuma gidiyor sesi çok etkileyici yüzünü hiç görmedim o da beni görmemiş ve önceleri hoşlanma falan yoktu konuştukça karakterini çözdükçe hoşlanmaya başladım bunu ona söylemeliyim yoksa onunla görüşmeğe yani tlfnda konuşmaya devam mı etmeliyim beni çok mutlu ediyor ve ne yapmalıyım bilmiyorum.
Benden on yaş büyük tanımadığım biriyle konuşuyorum, bu doğru bir şey mi?
Cevapla