Sevgilimle birlikte olduk her şey çok güzeldi sonrasında bir neden yokken aniden bitti, neden olabilir?

Benim ilkimdi her konuda kendisini çok seviyordum ama aradan biraz zaman geçtikten sonra değişti sanki önceden tanıdığım kişi değilmiş gibi kendisine kendi bedenimi emanet edecek kadar güvendim birlikte olduk sonrasında terk edildim bir sebep yokken fazlasıyla üzülüyorum
Sevgilimle birlikte olduk her şey çok güzeldi sonrasında bir neden yokken aniden bitti, neden olabilir?
Cevapla