Buluştuğumuzda sürekli beni öpüp kokluyor, dokunuyor sanki kendini tutamıyor gibi. Saatlerce öyle kalmak istiyo. Ama o sıra şeyinin kalktığını gördüm ve tuvalete gitti. Bu durum canımı sıkıyor. Mesajlasirken öyle değil artık buluşmak bile istemiyorum. Lütfen bir akıl verin neden bu kadar istekli davranıyor? (10 günde 1 buluşuyoruz)
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
(Ama o sıra şeyinin kalktığını gördüm ve tuvalete gitti. Bu durum canımı sıkıyor.) Demek ki senden etkileniyor asıl olmuyorsa bir sorun var demektir. Senin oğlanın aklı biraz şeyinde sen bir he desen o zaten dünden hazır bunlardan rahatsız olduğunu kendisine söylersen daha iyi olacaktır sesin çıkmadığı sürece o da senin bundan hoşlandığını düşünür
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNeden bu konuyu sevgilinle konusmuyosun. Sınırı sen belirlemezsen sevgilin degil diger arkadaslarinda gecer mesele cinsellik degil ki rahatsiz hissediyosan her konu icin gecerli hayir demesini bilmelisin uzulur kiyamam seviyorum laflarini gec rsgatsiz oluyosun kendine saygin be kizim. Yoksa yoktur sevgilin bunu dusunmeli seni koklamasi opmesi guzel seyler evet ama surekli surekliyse sende istemiyosan dile getirmelisin ayrilirim istiyorum laflari ise seni ikna etme cabalaridir insani iyice kendinden sogutur saygi duymuyosa sana ayril
00 Yorumla
O anlar en zevkli ve heyecanlı anlardır yarın evlendiğinde hoş bir anı olarak kalacak ve gülümseme ile keşke o günleri bir daha doyasıya yaşasaydık dersiniz çocuğu boşalt sonra konuşun derim, mutluluklar dilerim
00 Yorumla
Seni istiyor çünkü. Sen onun kadar istekli değilsin sanırım. Rahatsız oluyorsan bunu ona söylemelisin. İlişkiniz ciddi bir ilişkiyse bazı şeyleri bilmesi daha doğru olur. Belki kendini buna hazır hissetmiyorsundur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
48Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde erkek arkadşaım şehir dışında ve gelince 1 ay falan kalıyor el ele gezip tozuyoruz sohber falan da ediyoruz ama yakınlaşma dozunu da kuruyoruz penisi kalkınca falan ooo seninki hareketlendi falan diyip gülüyoruz bunlar bence olmalı ama sürekli olması pek normal değil gibigeldi
51 Yorumla
Soran+1 yılAslında bir süre oturup konuşuyoruz sonra sarılıp koklamaya öpmeye basliyo. Saçımı bile defalarca öpüyor hatta alninimi da
- Cinsel Yaşam konusunda 466 cevap paylaştı.
+1 yılNormal degil mi özlüyordur? Cinsellik sevgiyi ilermenin en güzel en etkili yolu. Ama sen sırf cinsellik var başka bir şey yok diyorsan, tavrını koy tabi geri çekil..
41 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler. Hayır sadece cinsellik yok. Ama her buluştuğumuzda öpme ve sarılma oluyor. Ve sürekli yapıyo bunu. Mesajlasırken +18 konusmuyo ama
- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılUzak durun böyle sadece aklı fikri uçkurunda olan tiplerden. Sevgililik bu demek değil ki. Tamam tabii ki zaman gelecek yakınlaşmalar olacak ama devamlı durmadan böyle değil. Daha ciddiden yana arayışınız olsun erkek arkadaş konusunda..
20 Yorumla Ulan öpüp koklamayacaksan sarılmayacaksan buluşmanın ne anlamı var? Sadece konuşmak istiyosan buluşmana gerek yok telefondan da konuşursun. Ne kadar saçma sapan bi haldesin ya bu kadar saçma bir şey görmedim insana cinnet geçirtirsiniz burada
136 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler görüş için ama bazıları niyeti kötü olabilir falan diyor. Tamam öpüp koklar ama o sıra tahrik oluyor ve abartıp daha çok öpmeye başlıyor hatta dokunmalar oluyor.. ve bu ilk sevgilim o yüzden normal mi bu bilmiyorum
Soran+1 yılEvet ama erkekler sevgilisi olmayan kızdan da tahrik olmuyor mu
Soran+1 yılYa gördüm tabi ki ama. Ne bileyim bana dokunması falan acaba sevmiyor mu diye düşünmeye başladım kullanmaya mi calisiyor gibi düşünceler girdi aklıma
- +1 yıl
Diğer cinsellik etiketindeki sorulara bak. Böyle şeyler yapmadığı zaman erkekler hakkında kızlar ne diyor? "acaba beni istemiyor mu? sevmiyor mu? aldatıyor mu?" gibisinden sorular soruluyor yani erkekler kızlara böyle davranışlarda bulunsa da suç oluyor bulunmasa da suç oluyor ne kadar aptalca bi durum ya
Soran+1 yılSen gerçekten sevdiğin kıza böyle davranır misin yani
- +1 yıl
abla sevgilim benden tahrik olmasa ağlarım :d
- +1 yıl
o kadar haklıydın ki daha çok beğenmek istedim yorumu sevgilisiniz 4mk bir zahmet seni arzulasın şaka gibi😁😁
- +1 yıl
@serenequeen Bu kategoride en çok karşıma çıkan 2 sorudan birincisi "sevgilim bana cinsellikten hiç bahsetmiyor beni istemiyor mu beni arzulamıyor mu?" İkinci soru da "sevgilim bana cinsellikten bahsediyor öpüyor sarılıyor beni kullanıyor mu beni sadece bunun için mi istiyor?" Bıktım artık bu sorulardan ya gel de cinnet geçirme
- +1 yıl
ilk soru haklı bu arada:d ikincisi yanlış ama. sevgiliysek sevgilim bana yanıp tutuşmalı , yoksa bacımdır😁
- +1 yıl
@serenequeen Bak ama sonra diyolarki erkekler kadınları anlamıyor falan filan. Lan nasıl anlayalım en basit konuda bile 2'ye 3'e ayrılıyorlar. Adamın teki sütten ağzı yanmış ayranı üfleyerek içiyor diyelim mesela bi önceki sevgilisi cinsellik istemiyordu ondan dolayı adamın ağzı yandı sonra bir sonraki sevgilisi de tam tersine cinsellik istiyor ama adamın bi önceki tecrübesinden kaynaklanan bi ayranı üfleyerek içme durumu var bu sefer ben de diyorum ki kimin nabzına göre kaç mililitre şerbet verelim bu nedir arkadaş bıktım usandım ya inan bana kendimi kasmaktan apandislerim acıyor
- +1 yıl
bence kendinizi kasmayın öyle olan birini zaten istemezsiniz. olmayacaksa olmasın siz nasılsanız öyle olun. kadınların da kendince haklı sebepleri var ayrıca bence. sadece boşvermeleri gerek.
- +1 yıl
kadınlar için de geçerli mesela erkeğin biri kadın cinselliğe olumluysa k4şar der öteki olumsuzsa kezban der. genellemeleri bırakmalıyız. kadınlar da ne yapacağını bilemiyo
- +1 yıl
@serenequeen İyi de kendini karşındakine göre şekillendirmediğin zaman kendi istediğin gibi davrandığın zaman odun oluyosun. Karşındakine göre şekillendirdiğin zaman da kişiliksiz oluyosun. Sonra yok efendim neymiş kadın şunu şunu bunu onu şunu istermiş ama erkek anlamazmış. Anladığını zannedermiş ama kadın ona ikiyüzlü davrandığı için ve kadın arkaplanda saman altından su yürüttüğü için aslında olduğundan farklı birisiymiş erkeği her zaman kandırıyormuş ama erkek farkında değilmiş falan filan. Çok gördük bu hikayeleri çooook
- +1 yıl
bak diyorum ki aynısı kadınlara da geçerli taktik yapıyor dersiniz. verir k4şar olur vermez kezban olur. biz ne yapalım? herkes kendi olsun. akışına bırakalım olan olsun
- +1 yıl
@serenequeen Ben hiç erkek sorusu görmedim burada o konuya dair. Varsa yoksa kızların bu tarz sorular yöneltiyor siteye. Erkekler verene vermeyene kaşar ya da kezban diyorsa bile bunu millete yansıtmıyor. Cinsellik çoğu zaman kadının istemesine istememesine bağlı gelişen bir olay olduğu için, erkeğin söz hakkı olmadığı için kaşar ya da kezban söylemlerinin bir önemi kalıyor mu? Hani biz güya sapıkmışık hep çok istiyormuşuk ama halbuki kadınlar daha da çok istiyormuş ama yansıtmıyormuş istemiyormuş gibi görünüyormuş falan filan bu tarz konuşanları da çok gördük. Bu saçmalık resmen ikiyüzlülük değil de nedir? Biz en azından dürüstüz.
- +1 yıl
dürüst olduğunuzu sanmıyorum. elde edene kadar her türlü yalanı söylersiniz. en az 3-5 arkadaş sayarm ayrılır ayrılmaz sevgilisinin arkasından 0rospu diyen. ama kadın sayamam bu tarz konuşan. ayrıca ölçütümüz burdaki sorular olsa işimiz yaş. burdaki sorulara bakarak hiçbir şey anlayamazsın. gerçek hayata yönel.
- +1 yıl
@serenequeen Haa bak aklıma neyi getirdi bu. Kızlar da arkadaşlarının arasında birbirini över över durur ama arkadaşları yanından ayrılınca 0rospudan daha kötü şeyler söylerler. Ben de bunu yapan bir erkek görmedim mesela. Ne kadar garip değil mi? ? ? Ayrıca şu an bu sitede konuşuyorsak bu sitede duyduklarımız çerçevesinde konuşucaz tabi ki. Gerçek hayata yönel diyorsan burada niye konuşuyoruz o zaman gerçek hayatta gerçek hayatı konuşuruz. Sanalda sanalı konuşmayacaksak buranın işlevi ne?
- +1 yıl
of ne boş yaptın bak başta hak verdim sana ama sonra cinsiyetçi çıktın başımıza
- +1 yıl
@serenequeen Ben cinsiyetçiysem sen de öylesin. Sen bir şey söyleyince ben de aynısının karşıt tezini söylüyorum. Şimdi cevap veremeyince boş yaptın diyosun. Senin gibi tepki vereni de çok gördüm merak etme :D Sırf bir konuda hak verdin diye ne yapayım yani kulun köpeğin olup her dediğine evet mi demeye başlayayım yalakan mı olayım yağ mı çekeyim bütün gün?
- +1 yıl
@desuyonee @serenequeen kıza yüklenmişsiniz de yüklenmişsiniz a... m... k sanki amerikada falan yaşıyoruz da böyle evlilik öncesi seksin çok sıradan normal karşılandığı, house partilerde odaya çekilmeli eğlenceli buluşmalar yaşıyormuşsunuz gibi konuşuyorsunuz. Bu neyin marjinalliği a... m... k ben de dahil birçok kadın nikahsız erkekle seks yaparsan verirsen bacım olursun. S1ker atarlar kimse de almaz, erkeğin karşısında gamalak kalırsın diye büyütülüyor. Ben de bunlardan biriyim mesela. Yine erkeklerin de sağ olsunlar ovvv bir s1ktim altan soktum kasharın tepesinden çıkarttım tarzında anlatıları kulağına çalınmışsa, yine malum tv dizileri, yeşilçam filmlerini izlemişse ben de dahil insanlar seks yaparsam kendimi kirletirim diye bir düşünceye hisse kapılıyorlar ki bu çok normal bu toplumda bu ülkede. Kadınlar şimdilerde yapacaksam, bekaretime son vereceksem bari sevileyim, gerçekten seveyim de öyle olsun bu daha namuslu diye bir orta yol bulmaya çalışıyor. Bunu kişinin bilinci yapıyor. Erkekler sevmeden etmeden seks yapabilmeyle yüzleşmiş ve bunu deneyimlerken kadınlar sevip aşık oldukları adamla bile yaparken bir sürü iç çatışam yaşıyor. Bırak ki canım seks istedi filanca adamla yattım aldım ceketimi çıkıp gittim diyebilsin. O yüzden kadını yargılamaktan vazgeçin. Sen @desuyonee sevgilin açık açık birisiyle takıldık. Sonra herkes yoluna baktı dediğinde bu cümle senin o kadına karşı hislerinde, evlenme kararında değişim yapacak mı bunu söyle bakalım. Seks bir ihtiyaç. Fizyolojik bir ihtiyaç. Yemek yemek gibi sebep belirtmeye gerek yok. Acıktım yedim. naptım seks yaptım bitti. Sevgilin/nişanlın/karın konusunda bununla yüzleşebilecek misin?
- +1 yıl
@NickSevmeyenlerden1 Benden önce ne yaşadığı umrumda değil. Namuslu orta yol bulma çabası umrumda değil. Bu da marjinallik değildir, tamamen olması gerekendir. Sen hala elalem ne der, adım çıkar mı gibisinden iç çatışmalı ortamlarda kalmışsın ve buna karşıt görüş sunanları marjinal sanıyorsun. Halbuki normal olan benim düşüncem. Bu yadsınamaz. Senin düşüncende olan insanlar yüzünden sinir hastası olduk bak burada 2 saattir tartışıyoruz işte gördüğün gibi. Ben kendim zaten evlenmeyi falan düşünmüyorum. Evlilik ne mk? 2 tane imza atıldı diye insanlar birbiri üzerinde hak iddia ediyor. Gerek yok böyle aksiyonlara ve umrumda da değil.
- +1 yıl
@desuyonee @serenequeen o yapıyorum diye burada atıp tutanlar da ya anal ya oral ya da hand job yapıyor. Kalkıp da seksi yüzde yüz kayıtsız şartsız dibine kadar yaşamıyor bu da korkaklık yani. Çünkü bekaret denilen şey dünya evine girişte gişede okuttuğun bir akbilden farksız. 😂😂😂 onlar da akbil basmak için tutuyorlar. Arzulamayı, arzulanmayı kadınlara toplum olarak din olarak siyaset olarak yasaklayıp, erkeğe de kadını ikna edersen yat, edemezsen parasını ver öyle yap, paran da yoksa açık saçık giyinen birini sarhoş taksiye binen birini bul götür inşaata becer diye ucu bucağı belli olmayan hem aleni hem gizil haklar tanı sonra kadınlar öpüşmek istedi yoksa beni de s1k1p attım dediği/diyebileceği kadınlar olarak mı görüyor diye sorgulamalar yapan kadınlara bir araba laf döşeyin. Her konuda kadın suçlu zaten. Hoş bunların her birine kulak tıkadığını varsayalım. Dilediğin gibi yaşıyorsun. Olur da kazara hamile kalırsan nerede aldıracaksın kürtaj yaptıracaksın? Bir sürü erkek var onun parasını bile vermek istemeyip kayıplara karışan. Devlette yapamaz e devletten e nabızdan görünür, sgk mesaj atıyor. Aldığın ilaca tedaviye kadar sigorta sahibine. Hasta mahremiyeti yok. Bu yüzden özele gidiyorlar. Özelde de doktorlara yapılmaması konusunda baskı var. Bunu çiğneyen de kol gibi para istiyor. Parası olmayan da doğurup ya çöpe ya da cami avlusuna bırakıyorlar. Yine anneye ulaşıp anneyi ülkeye ifşalayıp kadını linçliyorlar.
- +1 yıl
@desuyonee @serenequeen
Baba ortalıkta yok. Hadi hamileliği de s1ktir et. Hastalık kapsan AIDS HPV testi yaptırman bile bazı şehirlerde zor. O HPV’nin aşısı var 3 doz halinde paralı. Ve yüksek bir ücreti var. İşsizlik, evsizlik bireysel yaşayamamak bunlara girmedim bile. Bunlar maddi konular. Manevi olarak da kadının evlilik dışı seks yapması babasını çiğnemek olarak algılanıyor. Kız aile tarafında yalnız savunmasız kalıyor. Erkek ise bundan güç alıp kadına otorite kuruyor döven öldürülen kadınlar yalnızlıktan savunmasızlıktan yaşıyor bunları. Benim babam da dahil kız sevgilisinin evinde ölü bulundu, dayak yedi gibi haberler çıkınca benim annem babam da ne işi var o evde iyi olmuş diyor. Dizinin dibinde oturmadığı için, izin almadan haber vermeden gittiği için. Hoş haber verse zaten bir dünya tantana çıkacak. O sebeple bu ülkede. m sahibi olmak büyük külfet. Verelim size sizin olsun. Sizdekini bize takalım.
- +1 yıl
@NickSevmeyenlerden1 İş organları değiş tokuş yaparak çözülseydi valla ne yalan söyleyim sizden daha iyi becerirdim o işi. Gördük sonuçta nerelerde yanlış nerelerde doğru yapıldığını bak birinci elden tecrübe ettik. Demek ki neymiş? Senin şeyimden daha uzun yazdığın yazının %90'ında geçen "öyle algılanıyor şöyle algılanıyor ondan sonra böyle yapınca şöyle oluyor" gibisinden söylemleri görmezden gelmeyi öğrenmekle başlamak lazım. Toplumun dayatmaları kimin umrunda? İşi bunlardan yola çıkarak oldu bittiye getireceksek, sosyokültürel varlığını reddetmek konusunda inatçı davranmaman lazım.
- +1 yıl
@desuyonee aha işte zerre şaşırmadım. Sizin gibi erkekler kadınlara baştan güvenmediği için benden önce bir sürü şey yaşamıştır. Neden benden önce bir sürü kişiyle bir sürü şey yaşayanla evleneyim ki? Onun bana sadık olacağını nereden bileyim? İsteklerini karşılamakta zorlanabilirim gibi şeylerden dolayı hemen diyor ki “BEN EVLENMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM ZATEN.” Niye düşünmüyorsun? Demek ki sen seks yaptığın hiçbir kadımı gerçek manada seven bir erkek değilsin, demek hiçbir şekilde bir kadının kendisini güvende hissedip hem deli gibi arzuladığı hem de yâr olabilecek bir herif değilsin. Demek sen yiyelim içerim s1k1şelim yolumuza bakalım kafasındasın. İnsan hayatı boyunca naylon ilişkiler yaşayamaz. İnsan hayatında güvenebileceği, her zaman elini sıkı sıkı tutabileceği, icabında anneliği/babalığı yaşayacağı yaşatacağı birini ister hayatında. Sen kadınlara baştan güvenmiyorsun. Senin kafa yapındaki bir kadını da sen asla sevmezsin sevemezsin. Onunla yaşlanmak ondan çocuk yapmak falan bunlara girmezsin. Hayat yalnız yaşayamayacak kadar uzun. Bunun 55’inden itibaren insan tökezlemeye başlıyor. Hayat sadece 18-30-35 yaşındaki gibi devam etmeyecek. Seninle otursak konuşsak senden önce her şeyi dibine kadar yaşamış bir kadınla sen kendin evlenmeyi, birlikte yaşlanmayı, çocuk yapmayı falan istemezsin.
- +1 yıl
@desuyonee hiçbir şeyi görmezden gelemezsin. Her şeyini de etkiler. Sosyal kültür dediğin şey senin iş hayatını, kariyerini, kişiliğini, cinsel yönelimini ve hatta hatta kirada ev bulabilmeni bile etkiliyor. Bu söylediklerinin hepsi beylik laflar. Bu Türkiye jungle’ında geçersiz kadın olmadığın için erkek gözüyle yazıyorsun. Kadınlık organıyla değiş tokuş etsek senden daha iyi yaparım demişsin ya o. mı da idare etmek, yönetmek eğitmek zor. Ona güzel güzel öğretmen lazım ne zaman kasılacağını, ne zaman ıslanacağını, nasıl temizleyip, nasıl bakman gerektiğini kullanımı da zor. 😂😂😂😂
- +1 yıl
@nicksevmeyenlerden1eyenlerden1 Bak işte hala "insan şunu ister şunu yaşamak ister bunu bunu ister belli bi yaştan sonra..." falan gibisinden genelgeçer laflar ediyosun. Bu söylediklerin herkese her zaman her yerde uyacak diye bir kaide yokki. Herkes bu tür bir yaşama uymak zorunda da değil. Hayatı istediği gibi yaşayıp, bir süre sonra bıkan ve sakin bir hayata yönelmek isteyen kişi asıl evliliğe hazır kişidir. Hiç bu türlü düşünmüyorsun. Çünkü bak adamın ya da kadının yaşayamadığı şeyler varsa evlendikten sonra bunları yaşama şansı bittiği için pişmanlık duyacaktır. Bundan sonra ise iş aldatmaya kadar gider. Ve sonrası da malum boşanmadır. Öncesinde şiddet falan bunları hiç söylemiyorum bile. Bu yüzden erkenden evlenmek çoluk çocuğa karışmak boş iş. İnsan hayatı tek başına yaşayamacağı kadar uzun diyosun. Yoo bence hiç de değil. Hayatın boyunca sağı solu kıskanarak, insanlara özenerek geçirirsen tabi ki içinde bulunduğun durumdan sıkılırsın. Ama kimsenin ne yaşadığını umursamıyorsan, ömrünün sonuna kadar ha evli olmuşsun ha yalnız yaşamışsın bunun ne önemi kalıyor? Bu yüzden diyorum sana bak sosyokültürel varlığını reddetmediğin sürece toplumun sana dayattıklarını "normal" zannetmeye devam edersin. Normal olan buymuş gibi bir inancın olur. Sonra gelip bunu benim sana yaptığım gibi sorgulayan ve karşı çıkan birisi olunca ona da çeşitli genelgeçer argümanlar sunarak dayatma çabasına girişirsin. Zira bu hususu hiç etraflıca düşünmemişsin. Sadece küçük resime bakıyorsun o kadar. Ayrıca ben şahsen benden önce her şeyi dibine kadar yaşamış bir kadınla birlikte olmayı isterdim. Çünkü o benim ne düşündüğümü ne istediğimi kendi tecrübesi sayesinde daha iyi anlayabilirdi. Zira ben senin düşündüğünün aksine hiçbir şey yaşamadım. Buna rağmen farklı bakıyorum olaya. Kendi tecrübe eksikliğimi tamamlayan birisini bu yüzden kabul ederdim.
Bu arada organının eğitmesi öğretmesi vs. zor demişsin. Sen de zoraki olarak kendi açından bakıyosun. Sanki bizimkisi çok kolaydı :D :D :D - +1 yıl
@desuyonee ben kimseye erkenden evlenin çocuk sahibi olun demiyorum. Kendim bile evlenmeyi bu yaşıma kadar düşünmedim. Çocukları severim ama deli gibi de çocuk istediğim yok. Onun zorluğunu da tahmin edebiliyorum. Ben sana kadınların böyle tepkiler verme sebeplerini anlatıyorum. Ve o sosyal kültürel varlığı reddetme meselesinin de yaşadığın topluma göre imkansız olduğundan bahsediyorum. Hayat İzmir, İstanbul’daki gibi değil. Ben İzmir’de yaşıyorum. Bunların burada pek bir geçerliliği yok. Ama biraz daha İzmir’in bile içlerine girdiğin vakit Türkiyenin içlerine girdiğin vakit kapı gibi karşına çıkıyor o “SOSYO KÜLTÜREL VARLIK” bir yerde bir haber okudum. Kadın kocasından boşanmış. Üniversite mezunu memur bu kadın. Evine bir fatura falan gelmiş. Amiri kadına sürekli sözlü tacizde bulunuyormuş. Evine su faturası mı ne gelmiş. Kadına demiş ki insan içinde bekar kadınsın bu kadar suyu niye kullanıyorsun diye sormuş. Ben bunu bir kadın sitesinde ya da twitterda okumuştum. Şimdi twitter hikayelerinin gerçekliğini de tartışabiliriz fakat bu hikaye asla gerçek olamaz diyemeyiz. Ben sana genel geçer bir şey söylemiyorum. Ben sana doğru olan budur da demiyorum. Ben sana anlattığım şeylerin zaten yanlış olduğunu anlatıyorum. Toplumlar doğruları ve yanlışları belirler. Şahıslar da o toplumda barına bilmek için ev tutmak, işe girmek arkadaş dost edinmek gibi şeylerden dolayı bunlara uymak zorundadır. Uymazsa toplum tarafından dışlanır diyorum. Yine ben senin gibi bir sürü kişiyle konuşuyorum bekarete falan karşılar. Kadınlara çok ağır hakarete varacak kadar eleştirirler bu konuda ama gel güven dolu, karşılıklı sevgi saygı ve gelecek odaklı bir ilişkiye gir (bunun adı evlilik) çocuk sahibi ol falan yoook ben evlenmek istemem. İşte sizin gibi erkekler de kadını sadece bir haz aracı eğlence aracı olarak görüyor. En ufak bir sorunda pürüzde toz olacak erkek tipisiniz. O sebeple kadınları da kullanıyorsunuz. İnsan ilişkileri sırf seks odaklı değildir.
- +1 yıl
@desuyonee yine şunu da diyeyim kimseyi seks konusunda kıskandığım falan da yok. Her insanın hayatında dikkate aldığı şeyler farklıdır. Seks yapmak bir kadın için hele ki bu ülkede hiç zor değil. Kimseye de imrenmiyorum. Ama o sosyal varlık dediğin şeyi bir şekilde kabul etmek ve inkar etmek zorunda kalacaksın. Kadınlarda bunun baskısı çok daha fazla. Erkeklerde o kadar değil.
- +1 yıl
@NickSevmeyenlerden1 Dışlanmak umrumda değil. Hiçbir zamanda olmadı. Ben inkar ediyorum reddediyorum her şeyi. Hiçbirine uymuyorum ve asla da uymayacağım. Toplumun belirlediği doğru ve yanlışı ben kabul etmiyorum. Sen eğer bana zaten yanlış olan şeyleri anlatıyorsan o halde niye tartışıyoruz? Dışlanırsın dedin, ona cevabım koskoca bir BANANE! Ayrıca sonlara doğru yazdığımı okumadın galiba. Benim hangi erkek tipinden olduğumu yazdığına göre okumamışsın. Bir de madem erkeklere bunun baskısı daha az, kadınlara daha fazlaymış, o halde 7/24 maruz kaldığımız "güçlü kadın" pohpohlamasından da mı hiç gaz almıyorsunuz? Onları boşa mı yapıyorlar? Gerçi hepsi reklam için PR için yapıyor ama olsun gaz gazdır. Baskıyı gaz ile çıkarırsın olur biter değil mi?
- +1 yıl
@desuyonee kadın olmadığın için kadınların yaşadığı şeyleri yaşamıyorsun bu yüzden de hepsini reddediyorum demen aşırı komik. Reddedebilmen için kadın olabilmen lazım. Güçlü kadın olayına gelirsek onların dediği gibi güçlü kadın olunmuyor. Adamların sorun diye anlattığı şey düşen sütyen askın yok, rimelin akmıyor bla bla bla vah vah 😂😂😂😂 bugün Türkiye’de kaç kadın istihdamda? Bunların şehirlerdeki oranı nedir? Öğrenim durumlarına göre oranı nedir? Kaç bekar kadın kendi evinde ailesinden ayrı kimseye hesap vermeden yaşayabiliyor? Ben akrabalarıma hiç gitmiyorum en son bayramda falan bile gitmedim. Üniversite mezunuyum. Konu benim evlenmemiş olmam ve işsiz olmam. Ben de en son gitmedim. Sinir olmuşlar güya. Hiç de. mımda değil. Neden bunu diyebiliyorum çünkü ailem anlayışlı ve onlara muhtaçlığım yok. Ama ailem onlar gibi olsaydı. Böyle bir şansım olamazdı. Kadınların özgürlüğü meselesi kimseye göre şekil almamalı. Erkekler kadınların özgürlüğünü daha çok seks yapacak kadın diye desteklerken diğerleri özgür olmasınlar rahat olamasınlar ben seçebileyim, bana bağımlı olsun diye karşı çıkıyor. Avrupada kadınlara tanınan haklar Türkiye’deki kadınlara tanınsa o sosyal yapı burada olsa kadınlar ne seks delisi erkeğe kendini kabul ettirmeye çalışır ne de abazaların diline düşmekten çekinir. Ama mesele hukuksal, siyasi, ekonomik, eğitimsel.
- +1 yıl
@NickSevmeyenlerden1 Senin de kadınlarda baskı daha fazla erkeklerde daha az demen aşırı komik. Erkek olmadığın için erkeklerin yaşadığı şeyleri yaşamıyorsun ve bu yüzden de anlayamazsın ve erkekler adına konuşamazsın o zaman. Aynı şeyi ben yapınca bak hemen nasıl itiraz ediyosun. O halde sen de yapmıcaksın. Mesele hukuksal, siyasi, ekonomik, eğitimsel ise o zaman bunları da halk belirliyor. Halkın belirlemediği bir şey yok ülkede. Ben de halkın belirlediği şeyleri umursamıyorum. Onlara göre yaşamak zorunda değilim diyorum kaç oldu diyorum hala anlamıyorsun ve konuyu uzatıyosun kendinden örnek vere vere.
- Cinsel Yaşam konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeden her kim saçma bir zina yoluna girerse, muhakkak pişman olacaktır.
Ama öyle, ama böyle...
Karşınızdaki bunu istiyor, siz ise asla istemiyorsanız, o zaman kurtulacaksınız bu zattan.00 Yorumla oldukca doğal bir şey ne bekliyorsun ateşle barut yan yana kalırmı masum masum çay kahve içip sürekli sohpet mi edecek?
12 Yorumla
Soran+1 yılBunu yapmak zor mu ki
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana karşı istekli ve arzulu belliki ama önemli olan nerede duracağını bilmesi sokak ortasında falanda kaldırmamaya calissin
33 Yorumla
Soran+1 yılEvet istekli baya ama konuşurken hiç öyle cinsel şeyler konuşmuyor sadece yanyanayken sürekli öpüyor hatta kokluyor bile
Cevap sahibi+1 yılBaya büyülemişsin 😄😄
Soran+1 yılSadece öpüşme değil aslında saçlarımı alnımi bile öpüyo ve saatlerce böyle duruyo konu açmaya çalışıyorum o sıra beyni duruyor
Bahsettiklerini yapınca doğal olarak azıyor zaten sürekli her buluşmada bunu ön planda tutuyorsa işin var
00 YorumlaÇok yakınlaşmada normal bu durumu yaşaması bence daha sık görüş anlarsın abaza mi yoksa ozlediğinden mi oldugunu
411 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ama sık buluşamıyoruz okul iş falan vakit olmuyo :/ abaza değildir umarım. Mesajda iyi aslında sapitmiyor ama buluşunca farklı
Soran+1 yılAcaba beni sevmiyor mu diye düşünmeye başladım
Soran+1 yılYani konuşuyoruz ama bir süre sonra sürekli öpüp sarılmaya başlıyor. Ama saçımı ve alnımi bile öpüyor yani
Soran+1 yılYakışıklı yani ortalamanin üstünde. Ama yakınlaşmaya da meraklı gibi :/ Dakikalarca beni kokladigi oluyor yani o derece.. buluşmaya çekiniyorum
Soran+1 yılEvet de pek alışkın değilim yakınlık kurmaya falan😃 Bi de 5 aydır birlikteyiz sayılır
+1 yılsevgilinle böyle şeyler yaşamak seni neden rahatsız etsin ben de bunu anlamaıyırum
81 Yorumla- +1 yıl
Sadece seks rahatsız ediyor ama
İlişkiye girmesen bile rahatlat bnce ikinizde rahatlayın.
00 Yorumla
+1 yılSevgilin senin bedenini senden daha çok seviyor. Yakında daha fazlasını isteyecek..
00 Yorumla
+1 yılarkadaş olmanız lazımdı
önce
bi yerde hata var!00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılevlenince de oturup hep konuşur sen istersin yapmaz:d
00 Yorumla
+1 yılYapın işi sonra konuşursunuz adamın zehrini al hiç bilmiyorsun
00 Yorumla
+1 yıl😀 Hemen tekmeyi basıyorsun kurtuluyorsun çözüm basit
00 Yorumla
+1 yılYakın mesafede Kimde bu olmuyor ki
Ya uzak tutacaksın kendinden ya da Rıza göstereceksin.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEmek var. Bunun karşılığı elbet sonuçsuz kalmaz 👍🏻
33 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu neeeee sjdjdjd pardon yanlış yere yazmışım ya 😂😂 bu soruyu görmedim bile wtf ahhaha
- +1 yıl
Güldüm
Cinsel Yaşam konusunda 358 cevap paylaştı. kalkmasa da ulan bu iktidarsız mı benı begenmıyor mu dersınız, siz kızları anlamak zor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilinin tek amacı cinsellik olduğunu anlamadin mi. Seninle sürekli cinsellikle ilgili şeyler yapacak yaklaşacak isteyecektir belkide
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız olduğunuz bir yer değil sonuçta kafede sinemada buluşurusunuz en fazla ne dert ediyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa açıkça yaşayın ya da bitirin. İlişkinin sağlığını bozuyor, konuşun
00 Yorumla
+1 yılOda benim gibi ulan bizim gibi erkekler bir tek yatakta sevildi be onun dışında hep şikayet ettiniz yeter lan
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe güzel işte seni istiyor. Kalkmış görmek seni mutlu etmiyor mu?
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır etmiyor. Hatta sinir oldum
Cevap sahibi+1 yılA aaa doğaya aykırı bir durum yani
+1 yılVer rahatlasın çocuk 😆
42 Yorumla
Soran+1 yılHayır ya öyle şeyler istemiyorum
- +1 yıl
Sonra niye aldatildim. s
+1 yılSeni özlüyor demek ki ne var bunda. Sen de sarıl öp
20 Yorumla
+1 yılLibidosu yüksek baya sevgilinizin sınır koy
41 Yorumla- +1 yıl
Neden sınır koysunki
+1 yılTadını alsan her an sevismek istersin
31 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle mi yapıyorsun
+1 yılOnun burcunu kesin söyler misin
02 Yorumla
Soran+1 yılTerazi ama yukselen akrep
- +1 yıl
Terazi mi ha başka çıktı bu högökgkg
+1 yılLibidosu yüksek terket o çocuğu
00 Yorumla
+1 yılAdam uzak davransa daha mı iyi?
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı. 10 günde 1 bulmuş seni normal
00 Yorumlaseni obje olarak görüyor
00 Yorumla
+1 yılHic mi sevismeyen kiz yok mk ulke kerhaneye dondu
10 Yorumla
+1 yılYanında geldi mi
52 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
Oyle işte
- Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBuluşmadan önce rahatlayıpta yanıma gel de.
02 Yorumla
Soran+1 yılKendi bunu düşünse keşke
- +1 yıl
Seninle yaşamak istiyor belli ki.
Cinsel Yaşam konusunda 341 cevap paylaştı. Çok seksi bir kız mısın?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemekki seni güvenilir bulmamış
00 Yorumla
+1 yılArtık izin ver. Yapın ve rahatlayın.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılsevgilin sonuçta
30 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılAdamın rahatlaması lazım
00 Yorumla
+1 yılo niyetle çıkmak istemiş seninle işte
02 Yorumla
Soran+1 yılNereden biliyorsun zihin mi okudun
- +1 yıl
sorduğun sorudan o anlamı çıkardım sadece
Abaza hepsi bu
10 Yorumla
+1 yıle biz napak? abaza olmayanı bulsaydın
10 YorumlaAçlık
00 YorumlaHaklısın kesinlikle
00 Yorumla
+1 yılSacmalik
00 Yorumla
+1 yılSen hic karsilik vermiyor musun
00 YorumlaTerket kültürsüz biri?
00 YorumlaNiyeti farklı desene
00 Yorumla10 günde bir buluşunca normal değil mi
00 Yorumla
+1 yılnormal değil bence
00 YorumlaAzmış yapıştır
00 YorumlaNe kadar guzelll
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılkullanıyor seni
00 Yorumla
+1 yılboşalt onu
60 Yorumla
+1 yılBu normal zaten
00 YorumlaYakında seni ister
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl Kurtul
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılnerde buluşma oluyor
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sevgilim buluşunca sürekli yakınlaşmak istiyor, ne yani hiç oturup konuşamayacak mıyız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer