Nişanlım bana şaka yollu seni becermek istiyorum dedi, gecenin bir köründe arayıp niye böyle yaptı?

Ara konuşalım dedi. Normal konuşuyorduk. Arada bir sürekli gülüyordu sarhoş olduğunu düşünüyordum sordum ama hayır değilim falan dedi bilmiyorum. Sonra bana seni becermek istiyorum dedi ben de ne anlamadım falan diye şaşırdım. "Yok bişey. Özür dilerim dedi." Ne için dedim, yok bişey uyuyim ben iyi geceler dedi kapattı. Böyle yapmasının sebebi ne?
Nişanlım bana şaka yollu seni becermek istiyorum dedi, gecenin bir köründe arayıp niye böyle yaptı?
Cevapla