Kocamı azıdırıp ereksiyon halinde bıraktım, acımasız mıyım?

Eşimle kavga ettik ve öxür dilemedi benden. Bende giydim bir gecelik geçtim yatağa azda sıyırdım öyle yattım yanıma geldi yatmaya ilk uyumaya çalıştı daha sonra arkadan sarılmaya başladı boynumu öpmeye avuçlamaya falan bende elimi attım önüne ereksiyon oldu sonra uzaklaştım öyle bırakıp yattım sizce çok mu acımasızım?
Kocamı azıdırıp ereksiyon halinde bıraktım, acımasız mıyım?
Cevapla