Sorum erkeklere, kızlık zarını neden bu kadar önemsiyorsunuz?

Ben kız değilim. Şu ana kadar iki kişiyi sevdim ve ikisiyle de birlikte oldum. Kızlık zarımı diktirmeyeceğim. Çünkü ilişkideyken gayet partnerime sadıktım. Benden çok daha fazla erkekle birlikte olan arkadaşlarım oldu. Ben böyleyim ve diktirmeyeceğim. Bu beni namussuz yapmıyor. Sizin fikriniz nedir? Bence çok saçma cahilce bu kızlık zarı falan
Sorum erkeklere, kızlık zarını neden bu kadar önemsiyorsunuz?
Cevapla