Ya bu kızlık zarı niye var illa acı mı çekmek zorundayız?

Kızlık zarı yüzünden ömür boyu evlenemeyeceğim çocuğum olmayacak bakire öleceğim çok korkuyorum acısından iğneden bile korkan biriyim ama mecbur kalınca yaptırıyorum ama kızlık zarının acısını bilmediğim için kesinlikle ilişkiye giremem ne yapacağım lütfen yardım edin?
Ya bu kızlık zarı niye var illa acı mı çekmek zorundayız?
Cevapla