Önce kapıya anahtar koyarım, bizimkiler anahtarsız gelmezler.
Hani yok ama diyelim kız var evde, ayakkabısını onunla aynı odaya sokarım.
Kapı için duymazdan gelirim. Ses duyulur ise sakince giyinirim. Kapıyı açarım. Onlar zaten odalarına gideceği için sorun etmem. Kızı giydiririm. Ayakkabısını giyer. Hazır bir anda hemen kapıdan çıkarttırırım. Başka soru 😎
Tedbirimi daha öncesinde almisimdir zaten, eve giremezler zira kapı kilitli ve anahtar arkasındadır, bu yeterli zaman kazandırır toparlanmak için, aynı zamanda çıktığım zirveden inmek içinde 😔
Ya evli komşumuz bılerek yaptı bana aynısını bir şey isteme bahnesyle bırde evin ıcıne gırdı dolaba bakma bahanesıyle el haretekı yaptı hastanelık ederım seni dedim hadi yapsana diye sırıttı