Güncellemeler
+1 yıl
Muhtemelen herkesin başına gelebiliyor bu durumlar bu durumda ne yapıyorsunuz?

Durduk yere ise ayıp oluyorr :))
İterse hırçınlaşırım.
Teşekkür ederim
Cevap
8Cevap
Neden olduğunu sorardım
Tokatı yapıştırırım ve ondan o dakika ayrılırım. Libido da ölür o an.
Ne yazikki oluyor bu durumda istek diye birsey kalmıyor insanda kolay kolayda gelmiyor istek artik
İtmek mi, ç*ş..
İnsan tercih ediyoruz ök*z yerine.
Sebep sunmayıp itmesi çok sinirimi bozar
bir şey yapılmıyor bazen
Sonrasında ne olur bilemiyorum ajsdasd
Gif çok iyi 😄 ben sorun etmezdim 🤔
Soguma sebebi..
aynısını bende yaparım
Yüzüne bile bakmam daha var ya
Tamam kanka sakin ol derim.
Yaparım fazlasıyla
Neyi yaparsın
Yüzüne bakmam bir daha
Yaparım ve saldırırım
Yaparım tabii ki
Evet artık yanasmam
O bana karşı daha istekli olmali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar