Daha farklı erkeklerle yaşamak istiyorum hep yaşıyorum da zaten. Evlendiğimde ne olucak böyle? Aynı erkekle seks yapmak sıkıyor beni? Nasıl davranacağı ne yapacağı belli çünkü. Her seferinde farklı erkekleri tercih ediyorum. Başka tatlar daha güzel çünkü siz tek erkekle / kızla yetinebiliyor musunuz?
Aynı erkekle cinsel ilişki yaşamaktan sıkılıyorum, ne yapacağım?
Yıkılmayacak tabuları olmayan insanların yaşam şeklidir. Eğer mutluysan zevk alıyorsan, pişmanlık duymuyorsan yaşamaya zevk almaya zevk vermeye devam et. Bu şekilde düşünen kadın sayısı az daha da azalmasın 😉
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hanımefendi en azından insana hatta hayvanlara, kısaca canlılara zevk veren güzel bir şeyi yani cinselliği yaşayabiliyorsunuz; şükredin. Ben, Türk kızlarının istediği gibi en az 1.85 boyunda, geniş omuzlu, kaslı, yakışıklı büyük penisli vb. özelliklere sahip olmadığım için kimse beni istemeyecek ve cinsellik yaşayamadan gebereceğim.
Ben yetiniyorum. Eğer arada aşk ve sonrasında sevgi varsa aynı kadınla ömür boyu yaparım da. Herkesin karakteri farklı. Sen böyle seversin başkaları böyle. Nasıl rahat hissediyorsan öyle yap.
Tek eşli olamıyorsun hatta farklı heyecanlar arıyorsun, bu durumda evlilik aşk sevgi sana göre değil o zaman. Günü birlik ilişkilerde heyecan arıyorsun ve yaşıyorsun. Bu genelinde dışında bir durum.
Bu kötü bir şey işte bağlı kalamıyorsun bunu normalde erkekler yapar kadınlar çünkü sevişmek için sevgiye ihtiyaç duyar sen diyorsun ki ben sevişiyorum ama sıkılıyorum bu kötü bir şey ya yorum yapamayacağım gerçekten yani saçma bir durum sürekli değişik değişik insanın midesi kaldırmaz
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Her önüme gelenle yapmıyorum tabiki. Duygu hissettiğim güçlü yakışıklı beni tamamlayacak biri ile beraber oluyorum.
bana yeter de artar bile. sana gelirsek de kurban olayım sakın evlenmeye falan kalkma elin oğlunun da başını yakma aidiyet yok damarlarında yüreğinde (ki 2-3 beden küçük olduğu da belli) bari azcık merhamet olsun. aşkın 6 maddesi var sevgi, saygı, sahiplenme, aidiyet, şehvet ve anlayış. sen bunlardan EN AZ 2 tanesine zaten sahip değilsin (aidiyet ve saygı) ki 1 tanesi bile eksikse ya direkt bir uzman yardımı veya başka bir şekilde düzeltmek veya bitirmek gerekirken o ilişkiyi 1 taneden fazlası eksikse zaten o işten hiç bir halt olmaz vakit harcamaya bile değmez senin için en uygun yaşam tarzı tek gecelik ilişkiler yaşamak ama sakın duygusal ilişki evlilik filan hayal dahi etme psikolojin bu durumdaysa (evet psikoloji dedim çünkü senin olayın cinsellik değil psikolojik bir durumu eksikliği veya arayışı cinsellik ile kapatmaya tatmin etmeye çalışıyorsun) ne elin çocuğunun hayatını karart ne de olası kendi sabi bebelerinin.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kadın zaten çokeşlidir yaratılışı gereği. Kişiden kişiye değişebilir tabi durum yetiştirilişin verdiği baskı ve yönlendirmelerle. Ama orjinalinizi korumuş aynı zamanda libidosu da güçlü biri olarak normal bir kadınsınız. Yaşadığınız durum sağlıklı yani. Önemli olan, göre birini bulmalısınız. Cuckold ilişki sizin için doğru olan, sakına sakın cuckold olmayan bir evlilik yapmayın. Yoksa geleceğinizi çok büyük riske atarsınız. Bir an önce cuckold dünyasına adım atıp öyle erkeklerle tanışmaya başlayın. Ben de cuckoldum.
İsteyebilirsin, çok normal. Çoğu insanın (kadın ve erkek) içinde sakladığı, bastırdığı bir şeyi dile getirmişsin. Evlenmeden önce, eğer evleneceğin kişiyle bu konuda düşünce bakımından uyuşabileceğini düşünürsen bu isteğini onunla paylaş. Bunu paylaşabileceğin kadar yakın olduğun, ve bunu paylaştığında seni kınamayacak, ayıplamayacak biri olmalı.
"Bu hep böyle mi gidecek?" endişesiyle soruyorsanız, bu endişeye gerek olmadığını söyleyebilirim.
İnsan yaş aldıkça ve tecrübelendikçe hem duygusal hem de cinsel yönden öncelikleri değişir, gelişir. Libidoyla duygusal açlık dengelenir hatta duygusal ihtiyaçlar daha da ağır basabilir. Bu illa ki olur ama ne zaman olacağı kestirilemez.
Gerçekten seversen bence baska birinisini istemezsinAma bunun uzun sure süreceğini sanmıyorum bir iki sene olabilir. Sonra seker hastasi gibi seker yemek istediğin halde yememek icin tutacaksin kendini ya da kacak gocek birini bulacaksinSayet kac bir sekilde bulursan bunun yadi daha guzel gelecektibkr kere yaptın mi devami cok olur. Eninde sonunda da yakalanirsin ve ayrilik gelir Hayat tek duze yasamak icin yanlis bir yer
Senin gibi düşünen bir erkekle evlenebilirsin. Açık ilişki yaşar, cinsel seçiminiz de kimseyi ilgilendirmez. Bu arada çocuk sahibi de olursunuz.. vs Yani evlilikteki tek sorun buysa aşmak için uyumlu birini bulman yetecektir.
Evet bu konuda sana hak veriyorum bu şekilde olan erkek ve kadın gerçekten çok var. Evlilik şu an için düşünme ama senin fantezi ve isteklerine cevap verebilecek bir çok erkekde bulabilirsin.
Çok kafaya takma evlenene kadar azgınlığın hafif azalır ve çokca denersin. Zaten çoğu erkekde cuckold, swinger düşüncesi var. Ya da akademik biriyle evlen serbest ilişkiyi seven çok onlarda.
sakın evlenmeyi düşünme çünkü evlenirsen çok kişinin başını belaya sokarsın😁😀 evlenmek sana göre değil !!! sen böyle farklı zevkler ala ala hayatını sürdür
Öncwlikle sizi çözmesi gerekiyordu yani iyi analiz yapması gwrwkiyor. Siz hangisinden hoşlanıyorsunuz çatır çuturdan mı? Yoksa naif yavaş yavaş mı? Ay dokunsam kızar mı bozulur mu diye düşünerek cinsellik yaşanmaz. Saçından çok çok aşırı sert olmadan kavrayıp alacaksın kucağına. Önemli olan onun kalbini heyecandan duracakmış gibi davranmak ona. 1 saat sürmeli en az zaten..
Bence evlenme ve kendini bir erkekle kısıtlama. Hoş biri isen istediğin çoğu erkekle ilişki yaşayabilirsin. Her birine bir hafta kendini vurdursan yeter işte. Sonrası yeni bir macera. Değişim her zaman iyidir.
Kendin gibi bir yakın arkadaşın varsa ilerde eşleri değişir grup falan yaparsınız
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
En iyisini yapıyorsun biz kendimizi eşimize sakladıkta noldu. 3 dakika da boşalma hiç karşındakini düşünmeme insanı hayattan sogutuyorlar şimdiki aklım olsa senin gibi biri olurdum
Evlenme sen. Hatta kamuya arz ile açıl. Sen de mutlu ol kimseyi de üzme.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çağımızdaki hanımefendilerin yüzde 90'ı her erkeği tadılıp atılacak bir lolipop gibi görüyor zaten... Siz en azından dürüstçe itiraf ediyorsunuz... Bu da bir şey...
E tamam işte, ben neden kötü oluyorum bu durumda? Sonuçta ben onu satmıyorum ki, ben böyle isteyen birisini istiyorum. Kimseyi zorlamiyorum buna. Bişeyler hakkında bilginiz olsun lütfen artık gerici olmayın
İşin zor bence hiç evlenme daha iyi eşini aldatmış olursun evlendiğin zaman sonrada derlerki neden kadını öldürüyorlar bu erkekler bir hal çaresi bul evlenmek istiyorsan eşine ihanetlik yapma sonu kötü bite bilir evliliğinin
Genel eve gir orada günde en az 20 erkekle yatsrsın
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu tabi senin düşüncen ama sevdiğin ve alistigim insanla birlikte olmak onun herşeyini bilmek daha güzel deyilmi aşk ilişki konusundan tek olunması lazım