Hiç ilişkim olmadı. Derin ilişki kurmak isterim ama açıkçası biraz korkuyorum bir insana tamamen kendimi açmaya, güvenmeye, sevmeye. O yüzden ilişki yaşamak ve denemek istediğim için en azindan biraz bunu denemek istiyorum abartmadan en azindan. Sizce sonradan illaki bir şey hisseder miyim? Ben açıkçası anlam veremiyorum sadece fiziksel bir şey yaşandıktan sonra bir şeyler hissetmeye ama kadınlar da genelde oluyormuş. Böyle olsun da istemiyorum. Sizin tecrübeniz fikriniz nedir? Tamam biliyorum elbette sevişmek, öpüşmek sevdiğin kişiyle daha güzel ama açıkçası dediğim gibi hem denemek istiyorum hem de ihtiyaçta hissediyorum artık fiziksel bir şeylere.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer