Kadınların uzun boylu erkek istemesi günümüzde saçmalık olamaya başlamış olabilir mi?

Bu konunun sosyolojik ve psikolojik boyutunu ara sıra da olsa 2 yıldır araştırmaktayım.
Neden uzun boy?
Bu soruya düzgün ve dürüstçe cevap veren kadınların cevaplarının %90'ı "kendimi güvende hissetmek için" diyorlar %10 ise genelde "yanımda güzel dursun, beni havaya kaldırsın, vs." gibi bazı fanteziler.
Fakat bu gerçekten bana tuhaf gelmeye başladı. Eskiden , yaklaşık 800-900 yıl öncesi veya daha fazlası, insanlar her şekilde kendileri kendi güvenliklerini sağlıyordu. Her ne kadar imparatorluklar olsa da dış güvenlik her zaman iç güvenlikten önce geliyordu onlarda. Ne zamanki toplumlar içeriden bölünmeye ve bundan kaynaklı olarak devletler yıkılmaya veya bölünmeye başladıysa imparatorluklarda bunu önlemek amacıyla iç güvenlik içinde adım attılar -Bu osmanlı'da 19. yy denk gelir (bkz: Zaptiye Nezareti). Bu soruya cevap veren %90'lık kesim kendini güvende hissetmediği için söyler fakat onlara şu soru sorulduğunda "Birini evlenmeden önce ne kadar süre onunla beraber olup -yani sevgili olmak- onu tanımak istersiniz-" cevaplar genelde 1-5 yıl arasında fakat bunların arasında geneli hatırladığım kadarıyla 2-3. Şimdi şu soru akla geliyor peki bu süre içinde seni kim koruyacak?
Bu soruya bir cevap bulamadım fakat günümüzde özellikle gelişmiş ülkelerde iç güvenlik yöntemleri daha çok çeşitlenmiş ve daha gelişmiş düzeyde. Peki neden hala uzun boy?

Cevap: Popüler Kültür. Bence günümüzde artık kadınların güvende hissetmemesi için herhangi bir durum yok diye düşünüyorum. O cevap veren %90 lık kısmın söylediği samimi gelmiyor bana sanki gösteriş çabası geliyor. Benim eşim/sevgilim şöyle şurası böyle gibi.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Kadınların uzun boylu erkek istemesi günümüzde saçmalık olamaya başlamış olabilir mi?
Cevapla