Zor gününde yanında oldum ailesi bile yoktu sonra araları düzelince benden ayrıldı. Ne tür bir dengesiz?

Arkadaşlar lütfen ciddi şekilde yardımınıza ihtiyacım var ben beğenilen bir kızım övmek için demiyorum. Yaklaşık 6 aydın ayrıl barış yaşadık hep o terketti ama bir iki haftaya en geç döndü ben de zor zamandan geçiyor diye konuşmaya devam ediyordum. Kardeşiyle arası düzeldi benden ayrıldı sürekli kardeşiyle geziyor evden çıkmak istemezdi beni hep eve çağırırdı son zamanlarda cinsellik de yoktu psikolojisi çok bozuktu. şu an kardeşiyle bodrumda :)) kardeşi zora düşmüş de abisini aramış. Sizce bir gün bana yaptığı haksızlığı anlar mı?
Zor gününde yanında oldum ailesi bile yoktu sonra araları düzelince benden ayrıldı. Ne tür bir dengesiz?
Cevapla