Hiçbirsey hissetmedim adamlarla sevişmeyi daha çok seviyorum neden acaba?

Hislerim olan adama bu kadar istek duymuyorum mesela. daha cok duygusal oluyorum.
Hiçbirsey hissetmedim adamlarla sevişmeyi daha çok seviyorum neden acaba?
Cevapla