Gerçekten sırf meme ucu koyu diye ya da genital kararmaları var diye birinden soğur musunuz?

fiziğimi beğenirim hatta daha da dolgun gözükmek için spora gidiyorum. bakımlıyım ve kendimi güzel buluyorum. ama gerek hormonal bozukluklarım gerekse ergenlik dönemindeki bilinçsizliğim yüzünden meme ucum koyulaştı ve genital bölgem karardı. bunları düzeltmenin elbette yolları var ama ben bunları kafaya takacak kadar önemsemiyorum. çünkü dediğim gibi beğendiğim o kadar özelliğim varken neden bunlara kafayı takıp üzüleyim? sosyal medyada "pembe olsun" şakalarını gördükten sonra buraya yazmak istedim. var mı cidden böyle bir şey? varsa çok komik...
Gerçekten sırf meme ucu koyu diye ya da genital kararmaları var diye birinden soğur musunuz?
Cevapla