Gecenin bir yarısı illa da çık bir yolunu bul diye yalvardı erkeklere sorum?

Cinsellik yaşadığım biri var ve şehir dışından gelecek 12den sonra 2-3gibi de benle bulusacakti kafasına göre çok bunaldigini söyledi ailesiyle alakalı sorunları var. bende çıkamam o saatte evdekiler sorun eder dedim sonra trip attı sizce normal mi? sadece cinsellik yaşadığı için mi benimle bu kadar rahat. yani cinsellik yaşıyoruz diye gecenin bir saatinde de istediğinde çıkacak değilim. ne diyorsunuz? yani hiç sevmiyor mu beni amaç sadece cinsellik mi?
Gecenin bir yarısı illa da çık bir yolunu bul diye yalvardı erkeklere sorum?
Cevapla