Hayata bir kere geliyorum. Kafama göre cinsellik yaşasam pişman olur muyum?

Aşkta kazık yedim. Ama gencim şu an. Hayata bir daha gelmeyeceğim. Bi daha kimse beni sevecek gibi gelmiyor zaten. Arzuladığım insanlarla olsam pişman olur muyum? Yoksa daha da değersiz mi hissettirir? Erkekler yapıyor.
Hayata bir kere geliyorum. Kafama göre cinsellik yaşasam pişman olur muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevdiğim insanla yaşadım ve yıllar sonra ayrıldık. Yapmadığını bırakmadı. Duygusal açıdan çok yıprandım. Güvenmiyorum. O bile sevmedi ise kimse sevemez beni.
Güncellemeler
+1 yıl
Ahlaki değerlerim var ama ateistim. Yani ahiret önemli değil.
Hayata bir kere geliyorum. Kafama göre cinsellik yaşasam pişman olur muyum?
Cevapla