aplaa aya bile gidip gelir.. olay onlarca karı olması değil.. valla bakk... sabah bi karı öğle bi karıyla olup sonra gece yola çıkıp ertesi sabah başka karıyı zikkkeeennn adam tanıyom benn..
Anladım baya baya uzun süre olmuş anlaşılan yapmayalı ne diyim şanslısın o zaman geliyorsa ama daha yakından da bulabilirsin bence hem düzenli olurdu bu kadar yokluk çekmezsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Olum manyak mısın niye böyle birini kabul ediyon sjsjsj ben anlamıyorum sizi ya yoklukta mısın
YokluktYım
Garip jsjs😂
Senin amacın ne peki çokmu seviyon
Hayır duygusallık yok
He anladım nerden nereye geliyo bunun için djsjjs hangi ilden ile
İzmir çanakkale
Anladım sjsjs hayırlısı olmazsa üzülme burdan herkes gönüllü olur djsjsjs
tamamen cinsellik aplaa... bence o kadar geliyor bir iki ellet yanii..
Hadi be bir erkek cinsellik için 300km gidip 300jm döner mi
İzmir’de dünya karı kız var
aplaa aya bile gidip gelir.. olay onlarca karı olması değil.. valla bakk... sabah bi karı öğle bi karıyla olup sonra gece yola çıkıp ertesi sabah başka karıyı zikkkeeennn adam tanıyom benn..
Veririm dedin mi. ya da aranızda seksle ilgili bir muhabbet oldu mu
Hayır olmadı
Niyetin var mı peki geldiğin de ne bekliyor onu.
Niyetim yok
Riske atma kendini bence iyice güven vermeden tek başına bir yerde kalma
Yok bir yerde kalmam sadece gezcez
tanışmak içinde gelebilir herşeyi cinselliğe bağlamayın
İnş dediğin gibidir
Tek sen dedin
sen yinede dikkat et topluma açık yerlerde oturup dolaşın gerçek niyetini amacını bilemeyiz
Evet tüm gün gezcez dedim
önemli olan senin ne yaşamak istediğindir kendinle ilgili en doğru kararları verebilirsin
Ben seni ziyaret edicem boş ver onları dedi
Yani şehri kastettri
iyi demişsin kızla gezmekte güzel ve eğlenceli olur
Ben demedim çocuk dedi
gelsin sana güven verirse kendini rahat hissedersin
pardon iyi demiş çocuk yanlış yazdım
Aranızdaki muhabbete bağlı bence ikiniz de yokluktasınız
Evet ben yokluktayım bi erkek istiyorum ama duygusallık değil
Anladım baya baya uzun süre olmuş anlaşılan yapmayalı ne diyim şanslısın o zaman geliyorsa ama daha yakından da bulabilirsin bence hem düzenli olurdu bu kadar yokluk çekmezsin
O kadar yolu geliyorsa si kmezse ayıp eder
Yataga atma potansiyeli hissetmis 1500 km olsa gelir keko
o da sebepler içinde olabilir
Başka ne için gelebilir
Büyük ihtimalle bi şryler bekler cmdmd
O kadar yolu çay icmeye gelmiyor herhalde
tanıştığım çocuk ne adam veya erkek desene
250 Gr neler yaptırıyor insanlara
seks kokusu alıyorum
Yok ya yurda giriş saati 10dedim
öyle bir zorlar ki seniiiiii , saat maat dinlemez. 1 hafta öncesinden otel bile ayarlamıştır senden habersiz :d
İkna edeceğini nerden biliyor
eder knk eder merak etme. gidiş geliş 600 km yol çekiyorsa bir yolunu bulur sen rahatına bak
Var tabi
Pardon yok tabi
yoo sana aşık
Tamamen duygusal 😼
Amaç bu yani
Fizana gidilir