Birini arzularken başka birinide arzulayabiliyormusunız.
Ben arzulayamıyorum. Anormalmiyim?
Ben arzulayamıyorum. Anormalmiyim?
Hayır normal olan zaten tek bir kişiyi sevmek istemek ve arzulamaktır bir insan birden başka fazla kişiyi arzuluyorsa zaten problem vardır ben de hiçbir zaman böyle bir şey olmadı ben hep bir kişiyi arzuladım.
Cevap
1Cevap
Duygusallık yoksa birden fazla aruzlarım. Duygusallık varsa sadece onu aruzlarım.
Olmasi gereken bu ztn😁
biriyle samimi olursam onu arzularım
Normalsin tabi ki öyle olması gerek
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?