Bana yakın olan erkekler hep üzülüyor bana diyoki bu yaşta hala hicbisi yaşamadın sizce haklı mı niyetleri kötü mü?

Sevgilim yok bir kere oldu bakire değilim. Günümüz şartlarında herkes mutluluğuna keyfinde bnde hep yalnızım kimseyle görüşmek istemiyorum. Onlarda ikidebir diyo çok üzülüyoruz sana şimdiki kizlar neler yapıyor sen bı çocuğu bekliyorsun aylardır çocukta seni hiç haketmiyor vs
Bana yakın olan erkekler hep üzülüyor bana diyoki bu yaşta hala hicbisi yaşamadın sizce haklı mı niyetleri kötü mü?
Cevapla