Göğüslerimin büyük olması hiç olmamasından daha mı iyi?

göğüslerim ideal bir şekilde büyük ama bir derece falan sarkık sizce yok dencek kadar küçük olması mı ama büyük ve biraz sarkık olması mı çok sarkık değil ama tekrar ediyorum.
Göğüslerimin büyük olması hiç olmamasından daha mı iyi?
Cevapla