Bana kanka, kardeşim diyen kızla sürekli sevişiyoruz, aşık olabilir mi?

Ona aşığım, o da biraz aşık gibi ama biraz çekiniyor sanırım. Aşkım deyince gülerek olmaz diyor. Konuşurkende sık sık kanka demeye çalışıyor. Sizce kendini mi inandırmaya çalışıyor sevmediğine? Ben sürekli aşkım bitanem derim. Ama bazen dalgasına o kanka vb deyince ben de kanka veya kardeşim derim. Sevgili değilmiş gibi de davranmaya çalışıyor, ısrar ettiğinden ben de öyle davranmaya çalışıyorum ama kız kafasına estiği gibi kankalığı unutup sevişmek istiyor benim de kafamı karıştırıyor. Ben çok nadiren isterim, genelde hep onda istek oldukça deli gibi yapışıyor. Aşık mı sizce?
Bana kanka, kardeşim diyen kızla sürekli sevişiyoruz, aşık olabilir mi?
Cevapla