Hiç yüzü çok güzel bir kadınla birlikte olmadım sizce bu bir eksiklik mi benim için?

Şimdiye kadar olan birlikteliklerimin hepsi ya düşüncelerimizin uyuşması, ya bir şekilde iki tarafın zamanla birbirine ısınması ve yabancılık hissetmemesi, ya aynı işte bulunmamız sebebiyle zamanla yakınlaşma gibi şeylerle oldu. Yani sırf yüz bölgesi güzel diye peşinden koşup çaba harcama gereği duymadım. Aralarında fiziksel olarak cidden çok güzel kadında oldu. Yüzünde geçmişten kalan bir yara izi olan kadın da. Merak ettiğim konu şu yüz bölgesi olarak kaş, burun, göz, dudak gibi cidden herkesin çok güzel dediği, beğendiği bir kadınla birlikte olmanın farkı nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
#1
Güncellemeler
+1 yıl
Yani toplumun bu konudaki yönlendirmesine göre hareket etmedim. Hatalı mıydım?
Hiç yüzü çok güzel bir kadınla birlikte olmadım sizce bu bir eksiklik mi benim için?
Cevapla