Gaziantep'te, öğretmen H. K. (30), 3 yıldır evli olduğu D. N. K. (28) ile hiç cinsel birliktelik yaşayamadığı gerekçesi ile boşanma davası açtı. Mahkeme heyeti, kadının cinsel birliktelik yaşamamasını kusur kabul ederek çifti boşadı. ( 'Balayında bile birliktelik olmamış' )
3 yıllık evli ve birliktelik yaşamamış olsanız boşanır mıydınız?
5 aylık sevgilimle seks yapamasam ayrılırım mk ne 3 yıllık evliliği? Türk kadınlarının kadın olmayı bile başaramamasının ceremesini üç sene çekecek değilim
Iki evlilik yasamis biri olarak söylüyorum birinci evliligimde ki Adam cok utangacti Ben yaklasmasam o sarilmazdi bile cekinirdi ve bu benim asiri hosuma giderdi performansi iyidi ikinci evliligimdeki Adam utangac degil Ama Performans olarak birincisiyle kiyaslayamam bile ben Sahsen ona zaman tanirdim belki korkusu var belki bi travma yasadi sonucta Ben o adama asik oldumki evlendim caresine bakmak isterdim üc yil bes yil Seven insan bekler illaki icime girmesi gerekmiyo beni tatmin etmek icin cabalarsa cok yöntem var
bence doğru karar. evliliğin temel şartlarından birisi cinsel birliktelik. süs olsun diyemi evleniyor insanlar. kadınıda erkeğide partnerini doyuracak. doyurmuyorsa yoluna bakacak.
Bu genel bir algı. Nerede yazıyor evlenen insanların cinsel ilişki yaşamaları gerektiği. O zaman cinsel ilişki yaşayamayacak kadar hasta olan kocasını terk etmeli kadın öyle mi? At gözlüklerini çıkarabilseniz keşke
Ya ne alaka o zaman mahkemeye hastalığının raporunu götürür ve ben bundan ötürü cinsel birliktelik yaşayamıyorum der. Kadın mahkemeye gitmeye bile temezzül etmemiş.
Saçmalama bence ortada sıkıntı olmasa zaten bu olay olmazdı. Bir sürü rahatsızlık var hiç biri değilse psikolojik olarak olmamış olabilir insanların ne yaşadığını bilemezsin
Etmeli, rica ederim, içinde yaşadığınız toplumun değerlerinin niye var olduğunu öğrenin.
Evliliğin tek bir amacı var; doğacak çocukların meşru olması. Başka hiçbir fonksiyonu yok.
Evliliğin sevgi, birliktelik, güzel günler, hayatı paylaşmak gibi amaçlarla yapıldığını sanmaya devam et, ancak bu dediklerin, olsa olsa zaten artık iş işten geçmiş yalnız kalmak istemeyen yaşlılar için geçerli.
Valla ben evlensem ilk gece bir şey yapmazdım. Sonuç olarak yabancı geliyor ve karşımdaki de beni yabancılayabilir. Ama ne bileyim. 3 yıl da fazla gibi geldi. Hele bir de 28 yaşında bir kadın için. İş işten geçecek hala çocuk düşünmüyor. Ablamız işkolik bir idealist herhalde. D