Sevgi̇li̇mle i̇li̇şki̇ye gi̇rdi̇k, baki̇re olmadığımı sorgulamadı. İyi bir şey mi bu?

Aramız çok çok iyi iki kere yaptık daha fakat bakire olmadığımı anladı ister istemez yani sormadı hiç bende açıklama yapmak zorunda değilim tabiki sizce bu iyi bir şeymi
Sevgi̇li̇mle i̇li̇şki̇ye gi̇rdi̇k, baki̇re olmadığımı sorgulamadı. İyi bir şey mi bu?
Cevapla