Biz onunla 6 ay çıktık ve ben çok seviyordum. Bana evlenme teklif etti ve baba aşık olduğunu söyledi. Ama aynı zamanda bişey itiraf etti. Bana hiç evlenmediğini söylemişti ama evlenip boşanmış 3 yıl evvel. 8 yaşında bir kızı varmış annesinde kalıyormuş. Ben onun kızıyla fotoğraflarını görmüştüm bu kim diye sormuştum yeğenim demişti. Eski nişanlım diye anlattığı kişi de eski karısıymış meğer. Bana baştan beri yalan söylemiş.
Ben bunu duyunca yıkıldım çünkü ben daha önce hiç evlenmedim hatta bakireyim kimseyle bişey yaşamadım. İstesem yaşardım ama evlenmeden böyle şeyler yaşamayı doğru bulmuyorum.
Aslında tip olarak da benden yaşlı görünüyor ben yaşımdan çok genç ve güzel görünüyorum buna rağmen onu çok sevdim bizi hiç yakıştırmasalar da ben onun karakterini ve huyunu seviyordum çok iyi anlaşıyorduk ve çok mutluydum. Çok fazla hayal kurdum onunla evlenip ömür boyu mutlu olmayı çocuklarımızın olmadını vs vs...
Onunla meslektaşız çok uyumluyduk da.
Olmadı bana baştan yalan söyledi beni kendine bağlayıp sonradan gerçeği söyledi.
Ben o gün evlenme teklifini kabul etmiştim ama bu gerçeği öğrenince dünyam başıma yıkıldı hemen ayrıldım.
Aradan 1 ay geçti ve ben çok mutsuzum. Başkalarıyla da görüştüm ama ısınamıyorum kimseye. Depresyona girdim. Hep onu düşünüyorum.
Napacağımı bilmiyorum. Arayıp barışayım mı bilmiyorum. Kararsızım
Ben bunu duyunca yıkıldım çünkü ben daha önce hiç evlenmedim hatta bakireyim kimseyle bişey yaşamadım. İstesem yaşardım ama evlenmeden böyle şeyler yaşamayı doğru bulmuyorum.
Aslında tip olarak da benden yaşlı görünüyor ben yaşımdan çok genç ve güzel görünüyorum buna rağmen onu çok sevdim bizi hiç yakıştırmasalar da ben onun karakterini ve huyunu seviyordum çok iyi anlaşıyorduk ve çok mutluydum. Çok fazla hayal kurdum onunla evlenip ömür boyu mutlu olmayı çocuklarımızın olmadını vs vs...
Onunla meslektaşız çok uyumluyduk da.
Olmadı bana baştan yalan söyledi beni kendine bağlayıp sonradan gerçeği söyledi.
Ben o gün evlenme teklifini kabul etmiştim ama bu gerçeği öğrenince dünyam başıma yıkıldı hemen ayrıldım.
Aradan 1 ay geçti ve ben çok mutsuzum. Başkalarıyla da görüştüm ama ısınamıyorum kimseye. Depresyona girdim. Hep onu düşünüyorum.
Napacağımı bilmiyorum. Arayıp barışayım mı bilmiyorum. Kararsızım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer