Sevdi̇ği̇ni̇z i̇nsan sürekli̇ ci̇nselli̇k i̇le i̇lgi̇li̇ şeyler bekli̇yorsa, si̇z i̇stemedi̇ği̇ni̇z halde zorlamaya devam edi̇yorsa ne yapmalı?

Merhaba KS arkadaşlarım. Benim yıllardır süre gelen bir ayrı bir barışık süren bir ilişkim var. Ben onu gerçekten çok sevdim ve de şimdi bile seviyor olabilirim. Dün gece birden ona uzun bir aradan sonra yıllardır içimde birktirdiğim sevgi mi itiraf ettim. Ama o dakika bir gol bir gibi ben sabah saat 09.00 da bana mesaj atıyor ve mesajda cinsellikten vazgeçmeyeceğini belirtti. Bende ona beni anlamasını ve bana saygı duyması gerektiğini söyledim. Ama bana hazır olunca benimle iletişime geç dedi. Ben onu çok seviyorum ama onun bu davranışları ile olmuyor ayrılıyoruz sürekli. Ne yapmalıyım? Ne onunla olabiliyorum ne de onsuz? Saygı benim için çok önemli. Bu davranışları ile bana saygı duymuyor gibi. Lütfen bana söyleyin bitirip onu unutabilir miyim?
Sevdi̇ği̇ni̇z i̇nsan sürekli̇ ci̇nselli̇k i̇le i̇lgi̇li̇ şeyler bekli̇yorsa, si̇z i̇stemedi̇ği̇ni̇z halde zorlamaya devam edi̇yorsa ne yapmalı?
Cevapla