bu bır varsayım neden dersen buyuk meme one dogru egılır baskı yapar ama kucuk meme baskı yapmaz sutyen az da olsa gevsek kalır anladın mı? MANTIK YURUT BIRAZ bu arada hıc reel bırlıktelıgım olmadı görmedım yanı ne sutyenlı ne sutyensız ala la
hayır sen yanı vs dedıgınde ben o sozu soyledım ya sen tecrubelısın ımasında bulndun anlamadıgın ıcın veya anlamamazlıga vurdugun ıcın öyle dusundum SENDE HEMEN KIZMA :)
knk durustce tek bırsey rıca edecegım kısa msaj atar mısın kısa soru soracagım söz verıyorum sonrasında sılersın hatta saygısızlık olursa engellersın net
Abi ne tepeden bakması ya ne alaka sadece bu tür konuları konuşmayı sevmediğimi belirttim. Sende herşeyi böyle ters tarafından anlıyorsan hiç konuşmayalım zaten
Kızlar Ne Diyor
Hayır çıkarması çok zor bir şey değil akli olan herkes çıkartabilir.
yanı normal bır durum?
Evet normall
anladım tesekkur ederım cevabın ıcın
Suphelenirim 6 yıl olmuş eşim hala çıkaramıyor 😂
yuh 6 yılda hıc mı ögrenemedı :)
Valla hala çıkaramıyor 😂😂
soka gırdım desem yalan olmaz 6 yıl yanı :) anlamadıgım su o zaman goguslerle ılgılenen bırısı degıl kı adam ögrenememıs :)
Onu açmak yerine içinden çıkarmak kolay geliyor
oyle olunca da sarkık olan meme bıle dık durur alttan sutyen destekledıgı ıcın dhshdah :)
dfazla guldum ozur dılerım
kızdı galıba
Evet kaşar mısın ne bu fazla tecrübe sevmem
hayır ben degılım genel olarak sordum
Yani galiba
nasıl yanı galıba bı karar ver emın ol
Ya çabuk öğrenen biri de olabilir
memen kucuk ıse sutyene baskı yapmıyor ıse hemen acılır ama buyuk ıse acılması zordur bır kadın bıle en az 10 sanıye de acar en az yanı
Mesela şimdi senin çok tecrübeli olduğunun kanısına vardüm
*vardım
o da nereden cıktı?
Yani diyorsun ya küçükse böyle, büyükse şöyle olur diye
bu bır varsayım neden dersen buyuk meme one dogru egılır baskı yapar ama kucuk meme baskı yapmaz sutyen az da olsa gevsek kalır anladın mı? MANTIK YURUT BIRAZ bu arada hıc reel bırlıktelıgım olmadı görmedım yanı ne sutyenlı ne sutyensız ala la
Tamam niye kızıyorsun hemen sadece küçük bir tahmindi. Oladabilirsin beni ilgilendiren bir durum değil
kızmadım kı neden kızayım :)
orada sana memelerın kucuk ımasında bulundum sen anlamadın ondan ögyle dedım knk
Goğüslerimin küçük olduğunu hangi konuşmamdan çıkardın. Bunu çok merak ediyorum
hayır sen yanı vs dedıgınde ben o sozu soyledım ya sen tecrubelısın ımasında bulndun anlamadıgın ıcın veya anlamamazlıga vurdugun ıcın öyle dusundum SENDE HEMEN KIZMA :)
Kızmadım sadece anlamaya çalışıyorum seni
knk durustce tek bırsey rıca edecegım kısa msaj atar mısın kısa soru soracagım söz verıyorum sonrasında sılersın hatta saygısızlık olursa engellersın net
Valla özelde sohbet etmeyi tercih etmem ve bu konuları orada konuşmayı da sevmem. Onun için gerek yok
1 dk dedım uzatmadan dedım engellersın de dedım ona ragmen böyle tepeden bakıyor ısen yazma gerek yok
Abi ne tepeden bakması ya ne alaka sadece bu tür konuları konuşmayı sevmediğimi belirttim. Sende herşeyi böyle ters tarafından anlıyorsan hiç konuşmayalım zaten
yazma bro yazma tepeden bakan ınsanlarla ısım yok hadı ısıne
Aynen kanka böyle devam
yav hadı ısıne memesı lımon meme kendı yakın arkadaslarını bıle kıkskanır burada afra tafra yapıyor
Ay seni çok üzmüşler 🤣🤣🤣
ahahah ula harun
Yok hüseyin
Şimdi de karşı cins olduğumu söyleyip bunu kanıtlamak için konuşmami bekliyorsun. Ama yemezler
HAYIR KANITLA DIYEN YOK SEREFI OLMAYAN TROLLER KACAR unutma bunu gercek kısıler her zaman kendısıdır trol
Aynen kanka trolün alasıyım. Var mı diceğin
Böyle üstüme gelmeye çalıştığında amacına ulaşmıyorsun sadece gülüyorum sana
amac yok ne kadar hayasız bır dönme oldugun konusmandan bellı hadı sımdı yazmada uzamasın
Hakaret üstüne hakaret yağdırıyorsun ama yapma hiç hoş durmuyorsun. Şu ana kadar sana en küçük saygısızlığı yapmadım. Haddini aşma
sen haddını asma murat abı az adam ol
Aynen bro
hadı top senı
Konuşmayı uzatmasan mı diyorum
ya bı sal artı ksal ya cevap verme bende susarım aptal bır daha yalanalrınla mılletı trolleme
Engelledim umarım bir daha karşıma çıkmazsın
ahaha acıdım la sana gercekler ortaya cıktı ya kac kac acıdım la tp