Sevgilimle birlikte olurken kendimi çok kastım giremedi, ben hiçbir zaman yapamaz mıyım bunu?

Sevgilimle sevismeye gittik ama yapamadım arkadaşlar içime alamadım korktum biraz zorladı hafif acıdı girmeden sizce ben neden yapamıyorum? Bi de Sedef hastası bacaklarında yaralar vardı o da görsel olarak etkiledi biraz beni bi de ağzı hafif kokuyodu yani aslında temizdi yıkanmıştı ama asıl neden ben içime alamadım sizce niye alamıyorum kendimi çok kastım ben hiçbi zaman yapamıcak mıyım?
Sevgilimle birlikte olurken kendimi çok kastım giremedi, ben hiçbir zaman yapamaz mıyım bunu?
Cevapla