Hiçbir erkeğin muhabbetinin beni sarmayışı neden olabilir?

Ben evlenmek istiyorum ama kendi kafama uygun birini bulamıyorum. Nedense kimsenin muhabbeti sarmıyor beni. Sanki hiçbir erkek dilimden anlamıyor gibi hissediyorum. Hiçbir erkeğe karşı cinsel bir çekim ve kendinden emin olma hissini hissedemiyorum. Hiçbir erkek hayatımı olumlu yönde değiştirmiyor. Şaka gibi. Ve 26 yaşındayım.
(Not:lezbiyenlik gibi bir yönelimim yok. cinsellik ve aşk gibi hislerim var lakin bu hisleri kondurabileceğim birileri yok.)
Hiçbir erkeğin muhabbetinin beni sarmayışı neden olabilir?
Cevapla