Bizim ülkedeki erkeklerin neden bu kadar kısa?

Yabancıların hepsi en az 25 cm ama bizdekiler hepsi ufacık , erkeğim diye de geziyorlar , niye öyleler?
Bizim ülkedeki erkeklerin neden bu kadar kısa?
Cevapla