129 kiloyum. :( Vücudumdan nefret ettiğim için eşimi reddediyorum. Eşim beni beğenmiyor, bu kilo gider mi😪?

İkiz kizlarim var sezeryanla doğum yaptığım için iğrenç göbeğim var polikistik overda var
Doğum kilolarimi veremedim. Üstüne kilo da aldım 31 yaşındayım kızlarım 7 yaşında emzirdim falan çok kilo aldım sonrada veremedim günden güne de şişiyorum.
Vücudumdan nefret ediyorum.
Ayak numaram 37 ydi şimdi 40 Kilo aldıkça çirkinleştim. Eşim yüzün çirkin dedi bana 1 hafta önce. Bunu söyleyip sevişmek istiyor. Ben unutamıyorum bu olumsuz sözlerini. Varil diyor bana. Sonra da utanmadan sanki bu sözleri hiç söylememiş beni arzuluyor. Zaten kendimi ayı ve çirkin bulan bir kadınım o böyle söyleyince de kendime küstüm dışarı çıkmıyorum kapattım kendimi eve çocuklarla eşim gecelik giy seksi giyin diyor bedenime uygun gecelik yok eşim şiddet uyguluyor canı sıkıldığında yumruk attığı oluyor ayı olduğum için mi dövüyor beni obez olduğum için mi sevilmiyorum 😓
Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellik istemiyorum çünki sevisince göbeğimden dolayı yaklaşamıyor bende rahat olamıyorum obezlikten dolayı nefes alıp verirken zorlaniyorum fazla kilo cinsel hayatıda etkiliyor
129 kiloyum. :( Vücudumdan nefret ettiğim için eşimi reddediyorum. Eşim beni beğenmiyor, bu kilo gider mi😪?
Cevapla