Erkekler deli̇ gi̇bi̇ aşık olduğunuz kadına sana aşığım der mi̇si̇ni̇z?

uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz benim için çok yorgun olmasına rağmen kalkıp yanıma geldi yol resmen on saat sürdü uykusuzluktan perişan oldu sonrasında yanımda çok mutlu olduğunu söyledi beni çok beğendiğini vs beni yıllardır tanıyor evlilikten konuşuyoruz birbirimizi istediğimizden sevişmekten bahsediyoruz birbirimizi arzuluyoruz (evlenmeden onunla birlikte olmayacağımı çok iyi biliyor) bana dokunduğunda etkilendiğinden saatlerce beni öpse doyamayacağından öpüştük gerçekten bende doyamadım çok güzeldi. Ama gelin görünki adama sana aşık oluyorum sanırım dediğimde akışına bırak anı yaşa diyor peki sen ne düşünğyorsın dediğimde bana zamanı geldiğinde söylicem duymak istediklerini sorma bana sen hissettirdiklerime bak diyor kızdı bana hatta. Bir ara bana sevgiden yoksun büyüdüğü için sevgisini ifade etmekte zorlandığını anlatmıştı. Mesela ev aldı tüm heycanını coşkusunu hep paylaştı yani üzgünde olsa mutluda olsa benimle paylaşıyor sizce çok aşık dinlendirmiyormu çünkü bir boynumdan öpmesi koklaması vardı hatta öncesinde bir gece ben baya onu cezbettim ve o arada bana çok aşık olmanı istiyorum dedim ben galiba aşık oluyorum dedi ve sonrasında telefonu kapattık çok soğuk davranmıştı bana sonra arayıp öyle davrandığı için özür dilemişti. Çok mu aşık ne hissediyor hissettirdikleri çok güzel ama anlamıyorum
Erkekler deli̇ gi̇bi̇ aşık olduğunuz kadına sana aşığım der mi̇si̇ni̇z?
Cevapla